12px13px15px17px
Tarix:27/10/14

İstifadəçilərin 33%-i daşınan qurğuları satın aldıqdan 6 ay sonra onlardan imtina edir

“GfK” şirkətinin məlumatına görə, daşınan qurğu sahiblərinin 33%-i onları satın aldıqdan 6 ay sonra bu tip cihazların istifadəsindən imtina edirlər. Fitnes qolbaqlar daha populyardır (39%), sözügedən bazarın 11%-i “ağıllı” saatın payına düşür.
 
Sorğu iştirakçıları bildiriblər ki, bu tip qurğuları satın aldıqda seçimə təsir etmiş ən vacib amil qiymət olub: əksər hallarda tanınmış firmalar tərəfindən istehsal edilmiş ucuz cihazlara üstünlük verilib.
 
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “tech.onliner.by” saytına istinadən bildirir ki, respondentlərin 69%-i deyib ki, onlar geyim və ya zərgərlik məhsullarına inteqrasiya edilmiş fitnes-trekerləri görmək istəyərdilər. Bu halda kişilər "elektron" qayış, köynək və ayaqqabılara, qadınlar isə üzük, qolbaq və boyunbağılara maraq göstərirlər.
 
Rəyi soruşulanlar bildirib ki, onlar televizor (38%), “ağıllı” ev (36%), musiqi mərkəzi (34%) və avtomobillərin (33%) bəzi funksiyalarını idarə etməyə imkan verən daşınan qurğuların buraxılmasını gözləyirlər.
 
Statistikaya əsasən, 2014-cü ilin yanvar-sentyabr aylarında yalnız Böyük Britaniyada 51 milyon funt-sterlinq məbləğində 420 min daşınan cihaz satılıb.
 
Emil Hüseynov
 

 
 



Baxış sayı: 1128

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






18 Aprel 2024

17 04 2024