Tarix:27/10/14
2014-cü ilin sonunadək ödənişli TV xidmətlərinin aktiv abunəçiləri 269 milyard dollar məbləğində gəlirləri generasiya edəcək. Bu il “ARPU” “HD” paketləri seçən abunəçilərin sayının artması səbəbindən əvvəlki illərə nisbətən az aşağı düşüb. Bundan başqa, son vaxtlar daha çox insan ödənişli TV-yə keçir ki, futbol üzrə dünya çempionatı və ya olimpiya oyunları kimi böyük idman hadisələrini izləyə bilsin.
Məsələn, cari ilin ikinci rübündə ABŞ-ın “ТВ DirecTV” peyk operatorunun servislərinə 543 min yeni abunəçi qoşulub. Bu, ötən ilin analoji dövründə yeni qoşulmaların sayı ilə müqayisədə xeyli çoxdur. Həmin dövrdə qoşulan istifadəçilərin sayı 165 min təşkil edib.
“ABI Research”in proqnozuna əsasən, 2019-cu ilədək ödənişli televiziyanın bazası 323 milyard dollarlıq gəliri generasiya edəcək 1,1 milyard tamaşaçıyadək artacaq. Həmçinin “IPTV” servislərinin populyarlığı artır.
Qeyd olunur ki, getdikcə daha çox onlayn video servisləri yaranır, peyk operatorları “VOD” xidmətlərindən (sifarişli video) istifadə edən abunəçi bazasını genişləndirir. Bundan əlavə, müxtəlif qurğularda, o cümlədən smartfon, planşet və böyükekranlı televizorlarda sevimli televiziya kanallarına, şou və sifarişli videoya baxmağa imkan verən paketlərin populyarlığı artır, - "IT Weekly” yazır.
2014-cü ilin sonunadək dünyada 920 milyon ödənişli televiziya abunəçisi olacaq
“ABI Research” analitik şirkətinin proqnozuna görə, 2014-cü ilin sonunadək dünyada 920 milyon ödənişli televiziya abunəçisi olacaq. Bir istifadəçi üçün orta gəlir göstəricisi (ARPU) müxtəlif ödənişli TV servisləri arasında rəqabətin kəskinləşməsi ilə əlaqədar azalır. Bununla belə, gəlirlərin azalma tempi “ARPU”-nun daha çox aşağı düşdüyü 2013-cü illə müqayisədə zəifləyib.2014-cü ilin sonunadək ödənişli TV xidmətlərinin aktiv abunəçiləri 269 milyard dollar məbləğində gəlirləri generasiya edəcək. Bu il “ARPU” “HD” paketləri seçən abunəçilərin sayının artması səbəbindən əvvəlki illərə nisbətən az aşağı düşüb. Bundan başqa, son vaxtlar daha çox insan ödənişli TV-yə keçir ki, futbol üzrə dünya çempionatı və ya olimpiya oyunları kimi böyük idman hadisələrini izləyə bilsin.
Məsələn, cari ilin ikinci rübündə ABŞ-ın “ТВ DirecTV” peyk operatorunun servislərinə 543 min yeni abunəçi qoşulub. Bu, ötən ilin analoji dövründə yeni qoşulmaların sayı ilə müqayisədə xeyli çoxdur. Həmin dövrdə qoşulan istifadəçilərin sayı 165 min təşkil edib.
“ABI Research”in proqnozuna əsasən, 2019-cu ilədək ödənişli televiziyanın bazası 323 milyard dollarlıq gəliri generasiya edəcək 1,1 milyard tamaşaçıyadək artacaq. Həmçinin “IPTV” servislərinin populyarlığı artır.
Qeyd olunur ki, getdikcə daha çox onlayn video servisləri yaranır, peyk operatorları “VOD” xidmətlərindən (sifarişli video) istifadə edən abunəçi bazasını genişləndirir. Bundan əlavə, müxtəlif qurğularda, o cümlədən smartfon, planşet və böyükekranlı televizorlarda sevimli televiziya kanallarına, şou və sifarişli videoya baxmağa imkan verən paketlərin populyarlığı artır, - "IT Weekly” yazır.
Baxış sayı: 814
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır