Tarix:07/06/11
Asiya istehsalçıları fin nəhəngi üçün əsl başağrısı olublar. Onlar tərəfindən buraxılan Android platforması əsasında mobil telefonlar büdcə modelləri seqmentində operatorlar və istehlakçılar arasında daha böyük məşhurluq qazanır. Smartfon bazarında “Nokia”nı “Apple”, “Research In Motion” və “Google” sıxışdırır.
Baza modellərinin seqmenti “Nokia” üçün ən gəlirli biznes kimi qalmışdır ki, indi də ənənəvi modellər təhlükə altındadır. "Cəmi 3 il əvvəl bazarda “Nokia”nın mövqeyi sarsılmaz görünürdü, ancaq ucuz mikrosxemlər və istehsalın artan həcmi
Asiya istehsalçılarına təcavüzkar qiymət siyasəti aparmağa və bazarda böyük payı ələ keçirməyə imkan verir," - CCS Insight analitiki Coff Bleyber belə hesab edir.
2009-cu ildən, dünya iqtisadiyyatı böhrandan sonra tədricən bərpa olunmağa başlayanda bazarda büdcə sinfinin mobil telefonlarına tələbatın artması hiss olunurdu. Bununla belə, baza modelləri seqmentində “Nokia”nın satışları artıq üç rübdür ki, ardıcıl azalır. 2011-ci ilin yanvarından martına kimi olan dövr ərzində “Nokia” 84,3 milyon adi mobil telefon satıb. Bu da 2010-cu ilin nəticəsindən 2% aşağıdır.
Rəqibləri “Nokia”ya başağrısı olub
Çin şirkəti olan ZTE və hind korporasiyası Micromax ucuz mobil istehsalı “Nokia”nın mobil rabitə bazarındakı liderlik mövqeyini laxladıb.Asiya istehsalçıları fin nəhəngi üçün əsl başağrısı olublar. Onlar tərəfindən buraxılan Android platforması əsasında mobil telefonlar büdcə modelləri seqmentində operatorlar və istehlakçılar arasında daha böyük məşhurluq qazanır. Smartfon bazarında “Nokia”nı “Apple”, “Research In Motion” və “Google” sıxışdırır.
Baza modellərinin seqmenti “Nokia” üçün ən gəlirli biznes kimi qalmışdır ki, indi də ənənəvi modellər təhlükə altındadır. "Cəmi 3 il əvvəl bazarda “Nokia”nın mövqeyi sarsılmaz görünürdü, ancaq ucuz mikrosxemlər və istehsalın artan həcmi
Asiya istehsalçılarına təcavüzkar qiymət siyasəti aparmağa və bazarda böyük payı ələ keçirməyə imkan verir," - CCS Insight analitiki Coff Bleyber belə hesab edir.
2009-cu ildən, dünya iqtisadiyyatı böhrandan sonra tədricən bərpa olunmağa başlayanda bazarda büdcə sinfinin mobil telefonlarına tələbatın artması hiss olunurdu. Bununla belə, baza modelləri seqmentində “Nokia”nın satışları artıq üç rübdür ki, ardıcıl azalır. 2011-ci ilin yanvarından martına kimi olan dövr ərzində “Nokia” 84,3 milyon adi mobil telefon satıb. Bu da 2010-cu ilin nəticəsindən 2% aşağıdır.
Baxış sayı: 1139
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır