Dünya Bankı və Hollandiya şirkətinin nümayəndələri Qafqazda analoqu olmayan müştəri xidmətləri mərkəzində olub
Məlum olduğu kimi, Şirvanda Qafqaz regionunda analoqu olmayan müştəri xidmətləri mərkəzi yaradılıb.
“Azərpoçt” MMC-dən verilən məlumata görə, bununla əlaqədar olaraq, fevralın 13-də Bakıda səfərdə olan Dünya Bankının və Hollandiyanın “Guydyon” şirkətinin nümayəndələri Şirvan regional poçt filialına gedərək görülmüş işlərlə tanış olub.
Yeni yaradılan xidmət mərkəzində bank - maliyyə xidmətləri ilə yanaşı, poçt xidmətləri - məktub, bağlama və banderolların, teleqramların, poçt markalarının satışı, sürətli poçt xidmətləri, dövri mətbuatın abunəsi və çatdırılması, enerji daşıyıcılarının və digər kommunal xidmət haqlarının yığılması, dünyanın istənilən ölkəsinə sürətli pulköçürmələri, şəhərlərarası telefon danışıq haqlarının ödənilməsi xidmətləri həyata keçirilir.
Bununla yanaşı, poçt rabitəsi sahəsində ilk dəfə olaraq müştəri xidmətləri şöbəsində valideynləri ilə gələn uşaqlar üçün istirahət guşəsi yaradılıb.
CAHANGİR
Baxış sayı: 840
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Azərbaycanda telefon şəbəkəsinin tam elektronlaşdırılması vaxt hesabı ilə edilən ödəniş sisteminin tətbiqini tezləşdirə bilər
- Ermənilərin peykimiz haqda iddiaları əsassızdır
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
- RİTN-də dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsi müzakirə olunub
- “Microsoft” şirkəti ilə saziş imzalanıb
- Bakıda yeni universal taksofonlar qurulacaq
- “AzDataKom” şəbəkəsinin qurulması başa çatmaq üzrədir
- Qediyyatdan keçməyən radioelektron vasitələr
- Milli radiomonitorinq şəbəkəsi yaradılır
- Simsiz telefon Naxçıvanın 80%-dən çox ərazisini əhatə edir
- ABŞ-ın Dövlət katibinin köməkçisi “BakuTel” sərgisində iştirak edəcək
- Rabitə üzrə Qara Dəniz və Xəzər Tənzimləyici Konfransı başa çatdı
- “Amerika və Azərbaycan üçün biznes imkanları”
- Azərbaycan kibercinayətkarlıq üzrə beynəlxalq konfransda təmsil olunub
- Bakının elektronlaşdırılması başa çatdı