Tarix:18/02/15
Xatırladaq ki, 2014-cü ildə bu göstərici 1,5 milyard dollar olub. Bu haqda “Inneractive” şirkətinin tədqiqatına istinadən “Techcrunch” nəşri yazıb. Bu halda 2018-ci ilədək müvafiq qlobal videoreklam xərcləri 12 milyard dollar təşkil edəcək.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “gazeta.ru” saytına istinadən bildirir ki, tədqiqat müəlliflərinin fikrincə, internetin sürətinin və nüfuzetmə səviyyəsinin artımı, həmçinin “4G” smartfon istifadəçilərinin sayının artımı sayəsində mobil reklam bazarı çox sürətli inkişaf edəcək.
Bundan başqa, sözügedən bazarın inkişafına təkan mobil proqramlarda videoreklamların populyarlaşmasına səbəb olacaq.
Videoreklamların populyarlığının artmasına daha bir səbəb planşet və fabletlərin geniş yayılması olacaq. Belə ki, 2014-cü ildə ABŞ-da 123 milyon planşet istifadəçisi qeydə alınıb ki, onların 113 milyonu ən azı ayda bir dəfə qurğularında videoreklam izləyib. Tədqiqatçıların proqnozuna görə, 2018-ci ilədək 171 milyon planşet sahibindən təxminən 149 milyonu müntəzəm olaraq öz qurğularında videoreklam izləyəcək.
Emil Hüseynov
2018-ci ilədək qlobal mobil videoreklam xərcləri 12 milyard dollara çatacaq
2018-ci ilədək ABŞ-da mobil videoreklam bazarının həcmi 4 dəfə artaraq 6 milyard dollara çatacaq. 2018-ci ildə ABŞ-da mobil videoreklama xərclər 6 milyard dollar təşkil edəcək.Xatırladaq ki, 2014-cü ildə bu göstərici 1,5 milyard dollar olub. Bu haqda “Inneractive” şirkətinin tədqiqatına istinadən “Techcrunch” nəşri yazıb. Bu halda 2018-ci ilədək müvafiq qlobal videoreklam xərcləri 12 milyard dollar təşkil edəcək.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “gazeta.ru” saytına istinadən bildirir ki, tədqiqat müəlliflərinin fikrincə, internetin sürətinin və nüfuzetmə səviyyəsinin artımı, həmçinin “4G” smartfon istifadəçilərinin sayının artımı sayəsində mobil reklam bazarı çox sürətli inkişaf edəcək.
Bundan başqa, sözügedən bazarın inkişafına təkan mobil proqramlarda videoreklamların populyarlaşmasına səbəb olacaq.
Videoreklamların populyarlığının artmasına daha bir səbəb planşet və fabletlərin geniş yayılması olacaq. Belə ki, 2014-cü ildə ABŞ-da 123 milyon planşet istifadəçisi qeydə alınıb ki, onların 113 milyonu ən azı ayda bir dəfə qurğularında videoreklam izləyib. Tədqiqatçıların proqnozuna görə, 2018-ci ilədək 171 milyon planşet sahibindən təxminən 149 milyonu müntəzəm olaraq öz qurğularında videoreklam izləyəcək.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 657
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır