12px13px15px17px
Tarix:27/02/15

2014-cü ildə internetdə ən çox müzakirə edilmiş brend hansıdır?

“Infegy” analitik şirkətinin hesabatına əsasən, 2014-cü ildə “Google” yenidən internetdə ən müzakirə edilən brend seçilib, hərçənd 2013-cü illə müqayisədə sözügedən brendin populyarlığı 30 faiz azalıb.

"ICTnews" elektron xəbər xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən bildirir ki, analitik şirkət “Facebook” və “Twitter” kimi böyük sosial şəbəkələri, həmçinin bloq, forum, xəbər və icmal saytlarını skan edərək şəbəkədə 800-dən çox brend haqda müzakirələri təhlil edib.

“Google” haqda müzakirələrin 69 faizi müsbət, 26 faizi mənfi, 5 faizi qarışıq olub. İnternet nəhəngi haqda müzakirələrin çox hissəsi qurğu (“Nexus” kimi) və mobil tətbiqlərə aid olub.

“Facebook” və “Apple” şirkətləri müvafiq olaraq ikinci və üçüncü pillədə qərarlaşıblar. “Microsoft” yeddinci olub.

Emil Hüseynov
 
 
 



Baxış sayı: 353

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






20 Oktyabr 2019

19 10 2019

19/10/19
“İnnovasiya həftəsi” çərçivəsində “Roboday” festivalı təşkil edilib

“InnoWeek – İnnovasiya həftəsi” çərçivəsində Heydər Əliyev Mərkəzində Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologi

19/10/19
Saxta xəbərlər yazan neyroşəbəkə yaradılıb

Vaşinqton Universiteti və süni intellektin tədqiqi ilə məşğul olan Allen adına İnstitut yalan xəbərlər ya

19/10/19
Vatikanda “ağıllı” təsbeh yaradılıb (VİDEO)

Vatikanda müasir texnologiya və qurğuları sevən gənc katoliklərin kilsəyə cəlb edilməsi məqsədilə “ağıllı

19/10/19
“Apple” ən bahalı brend olaraq qalır

Əqli mülkiyyətin qiymətləndirilməsində ixtisaslaşan “Interbrand” beynəlxalq konsaltinq şirkəti dünyanın ə