Tarix:01/04/15
Dünyada 140 milyondan çox istifadəçi reklamın onların daxil olduqları saytlarda görünməməsinə üstünlük verir. Bu isə internetə çıxış imkanına malik Yer kürəsi əhalisinin 5 faizi deməkdir.
Eyni zamanda ABŞ-ın "Google” və Almaniyanın “RTL” kimi böyük internet şirkətləri reklamdan gəlir əldə etmək üçün istifadə edərək onu bloklayanlarla müxtəlif üsullarla mübarizə aparır. Bir sıra şirkətlər elanların göstərilməsi üçün maneələri dəf etməyə imkan verən texnologiyaların hazırlanmasına milyardlarla dollar vəsait qoyur. “Reklamın bloklanması internet nəşrlərinin gəlirlərinə maddi təsir göstərir. İstifadəçilərin tələb etdiyi azad internet reklamı blok edənlərin sayının artması ilə mövcud ola bilməz”, - “IAB” şirkətinin baş məsləhətçisi Mark Zaneys deyib.
Öz növbəsində “Microsoft” korporasiyasının Avropa üzrə reklam biznesinin rəhbəri Endi Hart bildirib ki, elanların görünməsinə imkan verməyən xidmətlər “qıcıqlandırıcı” reklamların sayəsində yaranıb, - “Infocity” yazır.
Dünyada internet istifadəçilərinin 5 faizi reklamı bloklamağa üstünlük verir
Məşhur “Adobe” və İrlandiyanın saytlara reklamın bloklanması ilə mübarizə aparmağa kömək edən "PageFair” şirkətləri birgə tədqiqat apararaq ötən il ərzində “Adblock Plus” və “Adblock Edge” kimi proqram təminatı quraşdıran istifadəçilərin sayının 70 faiz artdığını müəyyənləşdiriblər.Dünyada 140 milyondan çox istifadəçi reklamın onların daxil olduqları saytlarda görünməməsinə üstünlük verir. Bu isə internetə çıxış imkanına malik Yer kürəsi əhalisinin 5 faizi deməkdir.
Eyni zamanda ABŞ-ın "Google” və Almaniyanın “RTL” kimi böyük internet şirkətləri reklamdan gəlir əldə etmək üçün istifadə edərək onu bloklayanlarla müxtəlif üsullarla mübarizə aparır. Bir sıra şirkətlər elanların göstərilməsi üçün maneələri dəf etməyə imkan verən texnologiyaların hazırlanmasına milyardlarla dollar vəsait qoyur. “Reklamın bloklanması internet nəşrlərinin gəlirlərinə maddi təsir göstərir. İstifadəçilərin tələb etdiyi azad internet reklamı blok edənlərin sayının artması ilə mövcud ola bilməz”, - “IAB” şirkətinin baş məsləhətçisi Mark Zaneys deyib.
Öz növbəsində “Microsoft” korporasiyasının Avropa üzrə reklam biznesinin rəhbəri Endi Hart bildirib ki, elanların görünməsinə imkan verməyən xidmətlər “qıcıqlandırıcı” reklamların sayəsində yaranıb, - “Infocity” yazır.
Baxış sayı: 810
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib