Tarix:08/04/15
“Alibaba” dünya elektron ticarət liderləri ilə mağazaya daxilolmaya görə rəqabət apara bilsə də, çeşidin müxtəlifliyinə görə hələ ki onlardan geri qalır.
Lakin ticarət mağazalarının populyarlığı geniş brend seçiminə görə qiymətləndirilir. Məhz bu keyfiyyət Çin şirkətinə bir resursda geniş mal seçimi təklif etməklə daimi müştəriləri saxlamağa imkan verir.
Lakin “Alibaba” hamıdan çox alıcı cəlb edə bilsə də, geniş brend seçimi təklif edə bilmir. Bu, Çin internet mağazasının bölmələrindən birinin fərdi istifadəçilər üçün məlumat lövhəsi kimi fəaliyyət göstərməsi və əvvəlcədən brendlərin cəlb edilməsi üçün nəzərdə tutulması ilə əlaqədardır. Bundan başqa, Çin şirkəti tez-tez saxta mallarla üzləşir ki, bu da yeni müştərilərin cəlb edilməsi prosesini yubadır.
2014-cü ildə “Alibaba”ya 330 milyon aktiv alıcı daxil olduğu halda “Amazon” 270 milyon istehlakçı cəlb edə bilib. Saytlara daxilolmalar üzrə üçüncü yerdə "eBay” internet mağazası qərarlaşıb, - “Payspacemagazine” yazır.
Dünyanın ən aktiv internet mağazalarının adı açıqlanıb
ABŞ-ın “Amazon” internet mağazası bazardakı birincilik mövqeyini Çinin "Alibaba” şirkətinə verib. “BI Intelligence” şirkətinin hesabatına görə, alıcılar daha çox Çin şirkətinin saytına daxil olurlar.“Alibaba” dünya elektron ticarət liderləri ilə mağazaya daxilolmaya görə rəqabət apara bilsə də, çeşidin müxtəlifliyinə görə hələ ki onlardan geri qalır.
Lakin ticarət mağazalarının populyarlığı geniş brend seçiminə görə qiymətləndirilir. Məhz bu keyfiyyət Çin şirkətinə bir resursda geniş mal seçimi təklif etməklə daimi müştəriləri saxlamağa imkan verir.
Lakin “Alibaba” hamıdan çox alıcı cəlb edə bilsə də, geniş brend seçimi təklif edə bilmir. Bu, Çin internet mağazasının bölmələrindən birinin fərdi istifadəçilər üçün məlumat lövhəsi kimi fəaliyyət göstərməsi və əvvəlcədən brendlərin cəlb edilməsi üçün nəzərdə tutulması ilə əlaqədardır. Bundan başqa, Çin şirkəti tez-tez saxta mallarla üzləşir ki, bu da yeni müştərilərin cəlb edilməsi prosesini yubadır.
2014-cü ildə “Alibaba”ya 330 milyon aktiv alıcı daxil olduğu halda “Amazon” 270 milyon istehlakçı cəlb edə bilib. Saytlara daxilolmalar üzrə üçüncü yerdə "eBay” internet mağazası qərarlaşıb, - “Payspacemagazine” yazır.
Baxış sayı: 618
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır