Tarix:08/04/15
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən bildirir ki, marketoloqların 87 faizi reklam videokampaniyasını “Facebook”da, 81,5 faizi “YouTube”da keçirməyi planlaşdırır.
2015-ci ilin yanvarında “Socialbakers” analitik şirkətinin məlumatına görə, brendlərin əksəriyyəti videonu birbaşa “Facebook” sosial şəbəkəsinə yükləyiblər.
Emil Hüseynov
2015-ci ildə “Facebook” aparıcı videoreklam platforması kimi “YouTube”u ötəcək
“Mixpo” şirkətinin tədqiqatına əsasən, 2015-ci ildə “Facebook” sosial şəbəkəsi “YouTube” videohostinqini qabaqlayaraq aparıcı videoreklam platforması olacaq."ICTnews" elektron xəbər xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən bildirir ki, marketoloqların 87 faizi reklam videokampaniyasını “Facebook”da, 81,5 faizi “YouTube”da keçirməyi planlaşdırır.
2015-ci ilin yanvarında “Socialbakers” analitik şirkətinin məlumatına görə, brendlərin əksəriyyəti videonu birbaşa “Facebook” sosial şəbəkəsinə yükləyiblər.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 656
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib