12px13px15px17px
Tarix:01/05/15

“YouTube” televiziyanın gələcəyinə kölgə salır

“YouTube” videohostinq nümayəndələri Nyu-Yorkda keçirilmiş “NewFront” marketinq konfransında öz biznesinin əsas xüsusiyyətlərini açıqlayıblar: videoxidmətin ulduzları nüfuzludur, tamaşaçılar gəncdirlər və mobil qurğulardakı məzmundan istifadəyə üstünlük verirlər. Bundan başqa, onlar televiziyanı əvvəlki nəsil kimi izləməyəcək.
 
 
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən bildirir ki, “YouTube”un məzmun və biznes əməliyyatları üzrə direktoru Robert Kinkl deyib ki, beş il sonra reklam dəstəkli videolar mobil qurğularda izləniləcək. Bu dəyişiklik yeni oyunçular komandası ilə əməkdaşlıq tələb edir".
 
 
Təbii ki “YouTube” da bu komandaya daxil ediləcək. “Nielsen” şirkətinin tədqiqat materiallarına əsasən, “YouTube”un mobil auditoriyası 18-49 yaş kateqoriyasına məxsus istifadəçilərdir.
 
 
"İndi əvvəlki illərlə müqayisədə bizim təsirimiz daha böyükdür" –  Robert Kinkl bildirib.
 
Emil Hüseynov



Baxış sayı: 555

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






24 Fevral 2019

23 02 2019

23/02/19
İlk brauzer yenidən istifadəyə verilib

İsveçrədə yerləşən Avropa Nüvə Tədqiqatları Mərkəzinin (CERN) tədqiqatçılar qrupu “WorldWideWeb

23/02/19
“KATIM R01” dünyada ən möhkəm smartfondur

“DarkMatter Group” şirkəti “KATIM R01” smartfonunu təqdim edib.

23/02/19
Dünya mobil internet trafikinin həcmi 1 zettabayta çatacaq

“Cisco” şirkəti 2022-ci ilədək dünya mobil internet trafikinin illik həcminin 1 zettabayta (270 bayt)