12px13px15px17px
Tarix:01/05/15

“YouTube” televiziyanın gələcəyinə kölgə salır

“YouTube” videohostinq nümayəndələri Nyu-Yorkda keçirilmiş “NewFront” marketinq konfransında öz biznesinin əsas xüsusiyyətlərini açıqlayıblar: videoxidmətin ulduzları nüfuzludur, tamaşaçılar gəncdirlər və mobil qurğulardakı məzmundan istifadəyə üstünlük verirlər. Bundan başqa, onlar televiziyanı əvvəlki nəsil kimi izləməyəcək.
 
 
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən bildirir ki, “YouTube”un məzmun və biznes əməliyyatları üzrə direktoru Robert Kinkl deyib ki, beş il sonra reklam dəstəkli videolar mobil qurğularda izləniləcək. Bu dəyişiklik yeni oyunçular komandası ilə əməkdaşlıq tələb edir".
 
 
Təbii ki “YouTube” da bu komandaya daxil ediləcək. “Nielsen” şirkətinin tədqiqat materiallarına əsasən, “YouTube”un mobil auditoriyası 18-49 yaş kateqoriyasına məxsus istifadəçilərdir.
 
 
"İndi əvvəlki illərlə müqayisədə bizim təsirimiz daha böyükdür" –  Robert Kinkl bildirib.
 
Emil Hüseynov



Baxış sayı: 634

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






18 Avqust 2019

17 08 2019

17/08/19
“NVIDIA” və “AutoX” şirkətləri Avropa bazarı üçün avtomatlaşdırılmış taksi hazırlayacaq

2020-ci ilin sonunadək “NVIDIA” qrafik prosessorlar istehsalçısı “AutoX” və “NEVS” şirkətləri ilə 

17/08/19
“iPhone” smartfonunda yeni təhlükəli boşluq aşkar edilib

Hakerlər "Kontaktlar" proqramının köməyi ilə “iPhone” qurğusuna müdaxilə etməyə 

17/08/19
Dəriyə bərkidilən yeni datçiklər istifadəçinin sağlamlıq vəziyyətini izləyir

Stenford Universitetinin mühəndisləri plastır kimi dəriyə yapışan datçiklərin