



Tarix:20/05/15
“IHS” və “Vidiro” şirkətləri tərəfindən keçirilmiş tədqiqat nəticələrinə əsasən, 2011-2014-cü illərdə onlayn video bazarında qlobal reklam gəliri iki dəfə artaraq 11,2 milyard dollar təşkil edib və 2015-ci ilin nəticəsinə görə, bu göstərici 13,8 milyarda yaxınlaşacaq.
"Onlayn videoreklam bazarında yüksək inkişaf mərhələsidir. Video artıq media plan istiqamətində ayrılmaz bir hissədir, çünki elan verənlər üçün daha uğurlu formata çevrilir" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Eleni Maruli bildirib.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “cableman.ru” saytına istinadən bildirir ki, ekspertlərin proqnozuna görə, 2017-ci ilədək onlayn videoreklam bazarında gəlir 19 milyarda çatacaq və bəzi bazarlarda televiziya reklamı rəqəmli reklama uduzmağa başlayacaq. Məsələn, 2017-ci ilədək Qərbi Avropada yerli reklam bazarının yalnız 28 faizi televiziyanın payına düşəcək.
Məlumata əsasən, kabel televiziyası artıq indi onlayn video və "sorğu üzrə video" xidmətlərinə görə zərərə məruz qalır. 2013-cü ildə kabel televiziya baxışı adambaşı 7 dəqiqəyədək azalıb, halbuki son iki ildə onlayn video xidmətləri sahəsində baxış üzrə yüksək göstəricilər qeydə alınıb.
"YouTube aparıcı oyunçudur, məzmun strategiyasını reklam strategiyası ilə uzlaşdırır. 2014-cü ildə “YouTube”un reklam gəliri 4,2 milyard dollar təşkil edib" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Anna Styuart bildirib.
Bununla belə 2014-cü ildə onlayn videoya baxışların sayına görə “Facebook” ilk pillədə qərarlaşıb.
Emil Hüseynov
2011-2014-cü illərdə onlayn videoreklamlar bazarında qlobal gəlir iki dəfə yüksəlib

"Onlayn videoreklam bazarında yüksək inkişaf mərhələsidir. Video artıq media plan istiqamətində ayrılmaz bir hissədir, çünki elan verənlər üçün daha uğurlu formata çevrilir" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Eleni Maruli bildirib.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “cableman.ru” saytına istinadən bildirir ki, ekspertlərin proqnozuna görə, 2017-ci ilədək onlayn videoreklam bazarında gəlir 19 milyarda çatacaq və bəzi bazarlarda televiziya reklamı rəqəmli reklama uduzmağa başlayacaq. Məsələn, 2017-ci ilədək Qərbi Avropada yerli reklam bazarının yalnız 28 faizi televiziyanın payına düşəcək.
Məlumata əsasən, kabel televiziyası artıq indi onlayn video və "sorğu üzrə video" xidmətlərinə görə zərərə məruz qalır. 2013-cü ildə kabel televiziya baxışı adambaşı 7 dəqiqəyədək azalıb, halbuki son iki ildə onlayn video xidmətləri sahəsində baxış üzrə yüksək göstəricilər qeydə alınıb.
"YouTube aparıcı oyunçudur, məzmun strategiyasını reklam strategiyası ilə uzlaşdırır. 2014-cü ildə “YouTube”un reklam gəliri 4,2 milyard dollar təşkil edib" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Anna Styuart bildirib.
Bununla belə 2014-cü ildə onlayn videoya baxışların sayına görə “Facebook” ilk pillədə qərarlaşıb.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 557
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır