Tarix:20/05/15
"Onlayn videoreklam bazarında yüksək inkişaf mərhələsidir. Video artıq media plan istiqamətində ayrılmaz bir hissədir, çünki elan verənlər üçün daha uğurlu formata çevrilir" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Eleni Maruli bildirib.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “cableman.ru” saytına istinadən bildirir ki, ekspertlərin proqnozuna görə, 2017-ci ilədək onlayn videoreklam bazarında gəlir 19 milyarda çatacaq və bəzi bazarlarda televiziya reklamı rəqəmli reklama uduzmağa başlayacaq. Məsələn, 2017-ci ilədək Qərbi Avropada yerli reklam bazarının yalnız 28 faizi televiziyanın payına düşəcək.
Məlumata əsasən, kabel televiziyası artıq indi onlayn video və "sorğu üzrə video" xidmətlərinə görə zərərə məruz qalır. 2013-cü ildə kabel televiziya baxışı adambaşı 7 dəqiqəyədək azalıb, halbuki son iki ildə onlayn video xidmətləri sahəsində baxış üzrə yüksək göstəricilər qeydə alınıb.
"YouTube aparıcı oyunçudur, məzmun strategiyasını reklam strategiyası ilə uzlaşdırır. 2014-cü ildə “YouTube”un reklam gəliri 4,2 milyard dollar təşkil edib" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Anna Styuart bildirib.
Bununla belə 2014-cü ildə onlayn videoya baxışların sayına görə “Facebook” ilk pillədə qərarlaşıb.
Emil Hüseynov
2011-2014-cü illərdə onlayn videoreklamlar bazarında qlobal gəlir iki dəfə yüksəlib
“IHS” və “Vidiro” şirkətləri tərəfindən keçirilmiş tədqiqat nəticələrinə əsasən, 2011-2014-cü illərdə onlayn video bazarında qlobal reklam gəliri iki dəfə artaraq 11,2 milyard dollar təşkil edib və 2015-ci ilin nəticəsinə görə, bu göstərici 13,8 milyarda yaxınlaşacaq."Onlayn videoreklam bazarında yüksək inkişaf mərhələsidir. Video artıq media plan istiqamətində ayrılmaz bir hissədir, çünki elan verənlər üçün daha uğurlu formata çevrilir" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Eleni Maruli bildirib.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “cableman.ru” saytına istinadən bildirir ki, ekspertlərin proqnozuna görə, 2017-ci ilədək onlayn videoreklam bazarında gəlir 19 milyarda çatacaq və bəzi bazarlarda televiziya reklamı rəqəmli reklama uduzmağa başlayacaq. Məsələn, 2017-ci ilədək Qərbi Avropada yerli reklam bazarının yalnız 28 faizi televiziyanın payına düşəcək.
Məlumata əsasən, kabel televiziyası artıq indi onlayn video və "sorğu üzrə video" xidmətlərinə görə zərərə məruz qalır. 2013-cü ildə kabel televiziya baxışı adambaşı 7 dəqiqəyədək azalıb, halbuki son iki ildə onlayn video xidmətləri sahəsində baxış üzrə yüksək göstəricilər qeydə alınıb.
"YouTube aparıcı oyunçudur, məzmun strategiyasını reklam strategiyası ilə uzlaşdırır. 2014-cü ildə “YouTube”un reklam gəliri 4,2 milyard dollar təşkil edib" – “IHS” tədqiqat şirkətinin analitiki Anna Styuart bildirib.
Bununla belə 2014-cü ildə onlayn videoya baxışların sayına görə “Facebook” ilk pillədə qərarlaşıb.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 544
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır