Tarix:08/06/15
Belə ki, internetə çıxış imkanına malik zəif cinsin nümayəndələri olan amerikalıların 42 faizi bu sosial şəbəkədən istifadə edir. Kişilər arasında bu göstərici 13 faizə bərabərdir.
"Instagram” 2014-cü ilin yekunları üzrə ABŞ yeniyetmələri arasında daha çox istifadə edilən sosial şəbəkə olub. Onların 32 faizi məhz bu şəbəkəni əsas şəbəkə adlandırıb, 16 faizi “Facebook” sosial şəbəkəsinə üstünlük verib.
“comScore” şirkətinin məlumatına görə, “Snapchat”, “Vine” və “Tumblr” şəbəkələri daha çox gənc auditoriyanı cəlb etməyə nail olub. “Snapchat” şəbəkəsində 18-24 yaşlılar (45 faiz) üstünlük təşkil edir, “Vine” və “Tumblr” şəbəkələrində bu nəslin nümayəndələri isə 28 faizə bərabərdir.
“LinkedIn” daha çox yaxşı təhsil almış və maddi vəziyyəti qənaətbəxş olan amerikalılar arasında populyardır. Bu şəbəkədə illik gəliri 75 min dollardan çox olan amerikalıların 75 faizi qeydiyyatdan keçib.
Tədqiqatçılar “Facebook”, “Twitter”, “LinkedIn” və “Pinterest” auditoriyasının yaşlı nəslin nümayəndələri tərəfindən istifadə edilməsinin çoxalmasını qeyd edirlər. Bu tendensiya daha çox istifadəçi auditoriyası hamıdan çox olan “Facebook”da özünü büruzə verməyə başlayıb, - "Delo” yazır.
ABŞ-da sosial şəbəkələrdən kim istifadə edir?
“BI Intelligence” analitik şirkəti ABŞ-da sosial şəbəkə istifadəçilərinin demoqrafik təhlilini aparıb. Əldə olunan nəticələrə görə, “Pinterest” şəbəkəsi daha çox qadınları əhatə edir.Belə ki, internetə çıxış imkanına malik zəif cinsin nümayəndələri olan amerikalıların 42 faizi bu sosial şəbəkədən istifadə edir. Kişilər arasında bu göstərici 13 faizə bərabərdir.
"Instagram” 2014-cü ilin yekunları üzrə ABŞ yeniyetmələri arasında daha çox istifadə edilən sosial şəbəkə olub. Onların 32 faizi məhz bu şəbəkəni əsas şəbəkə adlandırıb, 16 faizi “Facebook” sosial şəbəkəsinə üstünlük verib.
“comScore” şirkətinin məlumatına görə, “Snapchat”, “Vine” və “Tumblr” şəbəkələri daha çox gənc auditoriyanı cəlb etməyə nail olub. “Snapchat” şəbəkəsində 18-24 yaşlılar (45 faiz) üstünlük təşkil edir, “Vine” və “Tumblr” şəbəkələrində bu nəslin nümayəndələri isə 28 faizə bərabərdir.
“LinkedIn” daha çox yaxşı təhsil almış və maddi vəziyyəti qənaətbəxş olan amerikalılar arasında populyardır. Bu şəbəkədə illik gəliri 75 min dollardan çox olan amerikalıların 75 faizi qeydiyyatdan keçib.
Tədqiqatçılar “Facebook”, “Twitter”, “LinkedIn” və “Pinterest” auditoriyasının yaşlı nəslin nümayəndələri tərəfindən istifadə edilməsinin çoxalmasını qeyd edirlər. Bu tendensiya daha çox istifadəçi auditoriyası hamıdan çox olan “Facebook”da özünü büruzə verməyə başlayıb, - "Delo” yazır.
Baxış sayı: 1248
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib