Tarix:16/06/15
“ICTnews” xəbər xidmətinin məlumatına əsasən, qurğu bazara ötən il çıxarılıb və rəqiblərindən həddindən artıq aşağı qiyməti ilə (13 dollar) seçilir.
Bu “Mi Band” digər brendlərlə aktiv rəqabət aparmağa imkan verir. “IDC”-nin bu ilin birinci rübündə keçirdiyi araşdırmaların nəticələrinə əsasən, “Xiaomi” bazarda 24,6 faizlə, bazar payı 34,2 faiz təşkil edən “Fitbit”-dən sonra ikinci yeri tutub.
“Mi Band”in sərfəli qiyməti ilə yanaşı, digər üstünlüyü 30 gün avtonom iş rejimidir.
Aynur Vəliyeva
“Xiaomi” bazara rəqabətə dayanıqlı “Mi Band” aktivlik trekeri təqdim edib
“Xiaomi” bazara 6 milyon “Mi Band” aktivlik trekeri təqdim edib.“ICTnews” xəbər xidmətinin məlumatına əsasən, qurğu bazara ötən il çıxarılıb və rəqiblərindən həddindən artıq aşağı qiyməti ilə (13 dollar) seçilir.
Bu “Mi Band” digər brendlərlə aktiv rəqabət aparmağa imkan verir. “IDC”-nin bu ilin birinci rübündə keçirdiyi araşdırmaların nəticələrinə əsasən, “Xiaomi” bazarda 24,6 faizlə, bazar payı 34,2 faiz təşkil edən “Fitbit”-dən sonra ikinci yeri tutub.
“Mi Band”in sərfəli qiyməti ilə yanaşı, digər üstünlüyü 30 gün avtonom iş rejimidir.
Aynur Vəliyeva
Baxış sayı: 605
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır