Tarix:06/07/15
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “gazeta.ru” saytına istinadən bildirir ki, tədqiqatçılar iştirakçıların nəbzini, beynin aktivliyini ölçüb, gözlərin hərəkətini qeydə alıblar. Nəticədə alimlər müəyyənləşdirib ki, telefondakı informasiya televizorda göstərilən reklamla müqayisədə insanın diqqətini daha çox cəlb edir.
Bu belə izah edilib ki, biz telefonu özümüzə çox yaxın saxlayırıq və bu, bizi məzmunla bağlı daha diqqətli olmağa məcbur edir.
Emil Hüseynov
Alimlər: “İnsan telefondan informasiyanı daha yaxşı qəbul edir”
Bu yaz “Facebook Inc.” “SalesBrain” şirkətinə istehlakçıların smartfon və ya televizorda göstərilən reklama reaksiyasını aydınlaşdırmağı tapşırıb."ICTnews" elektron xəbər xidməti “gazeta.ru” saytına istinadən bildirir ki, tədqiqatçılar iştirakçıların nəbzini, beynin aktivliyini ölçüb, gözlərin hərəkətini qeydə alıblar. Nəticədə alimlər müəyyənləşdirib ki, telefondakı informasiya televizorda göstərilən reklamla müqayisədə insanın diqqətini daha çox cəlb edir.
Bu belə izah edilib ki, biz telefonu özümüzə çox yaxın saxlayırıq və bu, bizi məzmunla bağlı daha diqqətli olmağa məcbur edir.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 644
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib