Tarix:30/10/15
Ekspertlər bildirir ki, planşet bazarında dəyişikliklər müşahidə olunur: smartfonların tətbiqi, planşetlərin ölçüsünün və funksiyalarının artımı tendensiyası fonunda yığcam modellərə tələbat tədricən azalır.
«ICTnews.az» saytı «dailycomm.ru» saytına istinadən yazır ki, eyni zamanda şirkətlərdə yeni form-faktorlara marağın artımı müşahidə olunur və bir çox istehsalçılar artıq çıxarılıb taxılan klaviaturaya malik hibrid modellərini öz çeşidlərinə daxil ediblər Hələ ki transformer planşetlərin bazar payı azdır. Ancaq növbəti 1,5 ildə belə qurğuların populyarlaşması gözlənilir.
Hərçənd «iPad» planşetinin populyarlığının yüksək nöqtəsi keçmişdə qalıb, «Apple» planşetlərin tədarük həcminə görə liderliyini qoruyub saxlayır. ABŞ şirkəti ötən rüb 9,9 milyon planşet tədarük edib ki, bu da ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 19,7 faiz azdır. «iPad»ın bazar payı 22,1-dən 20,3 faizədək azalıb.
«Samsung» şirkəti 8 milyon planşet tədarük edib və sözügedən bazarın 16,5 faizinə nəzarət edir. Ötən il Cənubi Koreya şirkətinin nəticələri 9,7 milyon qurğu səviyyəsində olub.
Emil Hüseynov
Qlobal planşet bazarının həcmi 12,6 faiz azalıb
«IDC» analitik şirkətinin yeni tədqiqatına əsasən, 2015-ci ilin iyul-sentyabrında qlobal planşet bazarında növbəti azalma müşahidə olunub: tədarük həcmi illik hesablama üzrə 12,6 faiz azalaraq 48,7 milyon olub.Ekspertlər bildirir ki, planşet bazarında dəyişikliklər müşahidə olunur: smartfonların tətbiqi, planşetlərin ölçüsünün və funksiyalarının artımı tendensiyası fonunda yığcam modellərə tələbat tədricən azalır.
«ICTnews.az» saytı «dailycomm.ru» saytına istinadən yazır ki, eyni zamanda şirkətlərdə yeni form-faktorlara marağın artımı müşahidə olunur və bir çox istehsalçılar artıq çıxarılıb taxılan klaviaturaya malik hibrid modellərini öz çeşidlərinə daxil ediblər Hələ ki transformer planşetlərin bazar payı azdır. Ancaq növbəti 1,5 ildə belə qurğuların populyarlaşması gözlənilir.
Hərçənd «iPad» planşetinin populyarlığının yüksək nöqtəsi keçmişdə qalıb, «Apple» planşetlərin tədarük həcminə görə liderliyini qoruyub saxlayır. ABŞ şirkəti ötən rüb 9,9 milyon planşet tədarük edib ki, bu da ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 19,7 faiz azdır. «iPad»ın bazar payı 22,1-dən 20,3 faizədək azalıb.
«Samsung» şirkəti 8 milyon planşet tədarük edib və sözügedən bazarın 16,5 faizinə nəzarət edir. Ötən il Cənubi Koreya şirkətinin nəticələri 9,7 milyon qurğu səviyyəsində olub.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 1064
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır