12px13px15px17px
Tarix:12/08/16

RYTN “Apelyasiya şuralarına elektron şikayət qəbulu” sisteminin təqdimatını keçirdi

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 3 fevral tarixli Fərmanı ilə yaradılan Apelyasiya Şurası üzrə xidmətlər Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi (RYTN) Məlumat Hesablama Mərkəzi (MHM) tərəfindən elektronlaşdırılıb. Artıq "Apelyasiya Şuralarına elektron  şikayət qəbulu"  xidməti "Elektron hökumət" portalına inteqrasiya olunub.
 
Bu gün "Elektron hökumət" portalının operatoru – Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi portala inteqrasiya edilən bu yeni elektron xidməti ictimaiyyətə təqdim edib.
 
Təqdimatda çıxış edən Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Apelyasiya Şurası katibliyinin rəhbəri Yaşar İbrahimov RYTN tərəfindən apelyasiya şuralarına şikayətlərin qəbulu prosesinin elektronlaşdırılaraq "Elektron hökumət" portalına (e-gov.az) inteqrasiya olunmasını yüksək qiymətləndirib. O, bu sistemin sahibkarların müraciət imkanının daha da asanlaşdırılmasına xidmət etdiyini vurğulayıb.

Sonra Məlumat Hesablama Mərkəzinin direktoru Elnar Əsədov çıxış edərək ilk növbədə "Elektron hökumət" portalının uğurlu fəaliyyəti haqqında məlumat verib. Onun sözlərinə görə, hazırda portala müxtəlif qurumlardan 423 elektron xidmət inteqrasiya edilib, 8 milyonu 2016-cı ildə olmaqla, ümumilikdə 30 milyondan artıq müraciət qeydə alınıb.

E.Əsədov "Apelyasiya şuralarına elektron şikayət qəbulu" elektron xidmətinin əhəmiyyətindən danışaraq bu sistemə Prezident yanında Apelyasiya Şurası da daxil olmaqla 118 qurumun qoşulacağını diqqətə çatdırıb.
 
Daha sonra nazirliyin mütəxəssisləri tərəfindən Elektron Hökumət Təlim-Tədris Mərkəzində keçirilən tədbirdə mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarının  nümayəndələrinə elektron xidmətlə bağlı təlim keçirilib.
 
"Apelyasiya Şuralarına elektron  şikayət qəbulu" xidməti sahibkarlıq fəaliyyəti göstərən fiziki və hüquqi şəxslərin müraciətlərinin elektron şəkildə Azərbaycan Respublikasının  mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarına operativ çatdırmasına xidmət edir.
 
Sahibkarlar üçün çox böyük əhəmiyyət daşıyan xidmət, eyni zamanda şikayətçilərin dövlət orqanlarına müraciətinin daha da asanlaşmasına, sənədlərin elektron şəkildə təqdim edilməsinə, müraciətlərə baxılma barədə məlumatların əldə edilməsinə imkan verəcək. Adıçəkilən xidmətdən istifadə edən vətəndaş həmçinin, göndərmiş olduğu müraciətə baxılma barədə məlumatı izləmək  və  verilən qərarı elektron formada əldə edə bilmək imkanı qazanacaq.



















Baxış sayı: 1342

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






05 Avqust 2020

04 08 2020

04/08/20
“Microsoft” kompüterlərin sürətinin azalması problemini etiraf edib

“Microsoft” şirkəti “Windows” sisteminin aktual yeniləməsi ilə əlaqədar kompüterlərin məhsuldarlığında sü

04/08/20
Planşet bazarında artım qeydə alınıb

Qlobal planşet kompüterləri bazarında iki rüb azalmadan sonra artım qeydə alınıb. 2020-ci ilin aprel-iyun

04/08/20
“Google” şirkəti “Pixel 4A” smartfonunu təqdim edib

“Google” şirkəti “Pixel 4A” adlı ən ucuz smartfonunu təqdim edib. Ucuz olmasına baxmayaraq, yeni smartfon

04/08/20
“iPhone” smartfonları ödəniş terminallarına çevriləcək

“Apple” şirkəti Kanadanın smartfonları mobil ödəniş terminallarına çevirməyə imkan verən texnologiyanı ya

04/08/20
“WhatsApp” göndərilən məlumatların həqiqiliyini yoxlamağa imkan verəcək

“WhatsApp” messencerində göndərilən məlumatlarda kontentin doğruluğunu müəyyənləşdirməyə imkan verən int

04/08/20
Almaniyada uçan taksi sınaqdan keçirilib

Uçan taksi saatda 120 km sürətlə 4-dək sərnişini 100 km-dək məsafəyə daşıya bilər.

04/08/20
“Realme” ən ucuz “5G” smartfon buraxıb

“Realme” brendi Çində “Realme V5” adlı smartfonu rəsmən təqdim edib.

04/08/20
“Samsung” koronavirusun aşkarlanması üçün mərkəz açıb

“Samsung” koronavirusun aşkarlanması üçün mərkəz açmaqla belə laboratoriyaya malik ilk Cənubi Koreya