Tarix:19/08/16
Tədbirdə Gəncə şəhəri daxil olmaqla, Ağstafa, Qazax, Daşkəsən, Gədəbəy, Göygöl, Tovuz, Şəmkir, Samux və Beyləqan şəhərlərindən olan nümayəndələr iştirak ediblər.
"Elektron hökumət" portalına inteqrasiya edilən elektron xidmətdən yararlanmaq istəyən istifadəçilər portalın ana səhifəsində yerləşdirilmiş "Apelyasiya Şuralarına elektron şikayət qəbulu" linkə keçid edə bilərlər.
Xatırladaq ki, "Apelyasiya Şuralarına elektron şikayət qəbulu" üzrə elektron xidmət sahibkarlıq fəaliyyəti göstərən fiziki və hüquqi şəxslərin müraciətlərinin elektron şəkildə Azərbaycan Respublikasının mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarına çatdırmasına xidmət edir.
Sahibkarlar üçün çox böyük əhəmiyyət daşıyan xidmət, eyni zamanda şikayətçilərin dövlət orqanlarına müraciətinin daha da asanlaşmasına, sənədlərin elektron şəkildə təqdim edilməsinə, müraciətlərə baxılma barədə məlumatların əldə edilməsinə imkan verəcək.
Adıçəkilən xidmətdən istifadə edən vətəndaş, həmçinin göndərmiş olduğu müraciətin icra vəziyyəti barədə məlumatı izləmək və verilən qərarı elektron formada əldə etmək imkanı qazanacaq.
Gəncədə “Apelyasiya Şuralarına elektron şikayət qəbulu” üzrə təlim keçirilib
Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi Məlumat Hesablama Mərkəzinin mütəxəssisləri tərəfindən Gəncə şəhərində bir sıra rayonu təmsil edən yerli icra hakimiyyəti orqanlarının nümayəndələrinə "Apelyasiya Şuralarına elektron şikayət qəbulu" elektron xidmətindən və idarəetmə panelindən istifadə qaydaları üzrə növbəti təlim keçirilib. Təlimdə bu elektron xidmətin üstünlükləri barədə ətraflı məlumat verilib.Tədbirdə Gəncə şəhəri daxil olmaqla, Ağstafa, Qazax, Daşkəsən, Gədəbəy, Göygöl, Tovuz, Şəmkir, Samux və Beyləqan şəhərlərindən olan nümayəndələr iştirak ediblər.
"Elektron hökumət" portalına inteqrasiya edilən elektron xidmətdən yararlanmaq istəyən istifadəçilər portalın ana səhifəsində yerləşdirilmiş "Apelyasiya Şuralarına elektron şikayət qəbulu" linkə keçid edə bilərlər.
Xatırladaq ki, "Apelyasiya Şuralarına elektron şikayət qəbulu" üzrə elektron xidmət sahibkarlıq fəaliyyəti göstərən fiziki və hüquqi şəxslərin müraciətlərinin elektron şəkildə Azərbaycan Respublikasının mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarına çatdırmasına xidmət edir.
Sahibkarlar üçün çox böyük əhəmiyyət daşıyan xidmət, eyni zamanda şikayətçilərin dövlət orqanlarına müraciətinin daha da asanlaşmasına, sənədlərin elektron şəkildə təqdim edilməsinə, müraciətlərə baxılma barədə məlumatların əldə edilməsinə imkan verəcək.
Adıçəkilən xidmətdən istifadə edən vətəndaş, həmçinin göndərmiş olduğu müraciətin icra vəziyyəti barədə məlumatı izləmək və verilən qərarı elektron formada əldə etmək imkanı qazanacaq.
Baxış sayı: 945
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Azərbaycanda telefon şəbəkəsinin tam elektronlaşdırılması vaxt hesabı ilə edilən ödəniş sisteminin tətbiqini tezləşdirə bilər
- Ermənilərin peykimiz haqda iddiaları əsassızdır
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
- RİTN-də dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsi müzakirə olunub
- “Microsoft” şirkəti ilə saziş imzalanıb
- Bakıda yeni universal taksofonlar qurulacaq
- “AzDataKom” şəbəkəsinin qurulması başa çatmaq üzrədir
- Qediyyatdan keçməyən radioelektron vasitələr
- Milli radiomonitorinq şəbəkəsi yaradılır
- Simsiz telefon Naxçıvanın 80%-dən çox ərazisini əhatə edir
- ABŞ-ın Dövlət katibinin köməkçisi “BakuTel” sərgisində iştirak edəcək
- Rabitə üzrə Qara Dəniz və Xəzər Tənzimləyici Konfransı başa çatdı
- “Amerika və Azərbaycan üçün biznes imkanları”
- Azərbaycan kibercinayətkarlıq üzrə beynəlxalq konfransda təmsil olunub
- Bakının elektronlaşdırılması başa çatdı