Tarix:30/08/16
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən yazır ki, həmçinin tədqiqat şirkətinin məlumatına görə, cari ildə ABŞ-da televiziya tamaşaçılarının sayı 116.4 milyon təşkil edib. Bundan əvvəl şirkətin nümayəndələrinin iddiasına görə, ABŞ əhalisinin sayının artmasına baxmayaraq, televiziya auditoriyası azalmağa başlayıb.
Bununla belə başqa tədqiqat şirkətlərinin hesabatlarına əsasən, televiziya erası öz sonuna yaxınlaşıb; tamaşaçı auditoriyasınınsayı azalmağa başlayıb; televiziya kanalları öz abunəçilərini, verilişlər isə baxış sayını itirir. “Nielsen” şirkətinin analitikləri yalnız ənənəvi və kabel televiziyasının auditoriyasını deyil, həm də internet TV məzmununun istehlakçılarının sayını hesablayırlar.
Tədqiqat tamaşaçı auditoriyasının ənənəvi və kabel televiziyasının məzmununa marağının azalması ilə bağlı trendi təkzib etmir. Eyni zamanda inkar etmək olmaz ki, indi şəbəkədə yeni yayım formatları yaradılır və televiziya yaxın illərdə konsepsiya kimi mövcudluğunu dayandırmayacaq.
Emil Hüseynov
“Nielsen”: “Televiziya məhv olmayacaq, amma internetə inteqrasiya edəcək”
2017-ci ildə ABŞ-da aktiv televiziya tamaşaçılarının sayı artacaq. Hesabat dövrünün sonuna yaxın bu göstərici 118.4 milyona yaxınlaşacaq. “Nielsen” agentliyinin analitikləri belə qənaətə gəliblər.“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən yazır ki, həmçinin tədqiqat şirkətinin məlumatına görə, cari ildə ABŞ-da televiziya tamaşaçılarının sayı 116.4 milyon təşkil edib. Bundan əvvəl şirkətin nümayəndələrinin iddiasına görə, ABŞ əhalisinin sayının artmasına baxmayaraq, televiziya auditoriyası azalmağa başlayıb.
Bununla belə başqa tədqiqat şirkətlərinin hesabatlarına əsasən, televiziya erası öz sonuna yaxınlaşıb; tamaşaçı auditoriyasınınsayı azalmağa başlayıb; televiziya kanalları öz abunəçilərini, verilişlər isə baxış sayını itirir. “Nielsen” şirkətinin analitikləri yalnız ənənəvi və kabel televiziyasının auditoriyasını deyil, həm də internet TV məzmununun istehlakçılarının sayını hesablayırlar.
Tədqiqat tamaşaçı auditoriyasının ənənəvi və kabel televiziyasının məzmununa marağının azalması ilə bağlı trendi təkzib etmir. Eyni zamanda inkar etmək olmaz ki, indi şəbəkədə yeni yayım formatları yaradılır və televiziya yaxın illərdə konsepsiya kimi mövcudluğunu dayandırmayacaq.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 1021
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib