Tarix:06/10/16
400 nəfərin iştirak etdiyi sorğu iki müxtəlif auditoriyanı – rabitə xidmətlərindən istifadə edən və bu xidmətlərdən istifadə etməyən vətəndaşları əhatə edib.
Sorğunun nəticələrinə görə, rabitə xidmətlərindən istifadə edən vətəndaşların 24%-i texniki keyfiyyətin aşağı olmasını, 13%-i tariflərin yüksək olmasını, 63 %-i isə rabitə xidmətlərindən razılığını bildiriblər.
Telefon rabitəsindən istifadə edənlərin 82 faizi göstərilən xidmətlərdən razılığını, 18 faiz telefon xətlərindəki problemlərdən narazılığını bildirib.
"Rabitə və internet xidmətlərində hansı üstünlükləri və dəyişiklikləri görmək istərsiniz" sualına sorğuda iştirak edənlərin 55%-i keyfiyyətin yüksəldilməsini, 19%-i tariflərin endirilməsini istəyiblər. Respondentlərin 26%-i isə mövcud xidmətlərin onları qane etdiklərini bildiriblər.
Rabitə xidmətlərindən istifadə etməyən vətəndaşların 48%-i mövcud xidmətlərdən və tariflərdən məlumatsız olduqlarını, 13%-i isə rabitə xidmətlərinə ehtiyaclarının olmadığını qeyd ediblər. Sorğuda xidmətlərdən istifadə etməyən vətəndaşların 39%-i yaxın gələcəkdə rabitə xidmətlərindən istifadə etməyi planlaşdırdıqlarını vurğulayıblar.
Respondentlərin 22%-i "Aztelekom" MMC-nin "170 çağrı mərkəzi"nin xidmətlərindən istifadə etdiyini, 14% bu xidmət haqda məlumatsız olduqlarını, 64%-i isə ehtiyac olmadığı üçün istifadə etmədiklərini bildirib.
Qeyd edək ki, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi vətəndaşlara göstərilən rabitə xidmətlərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsini və əlçatanlığını təmin etməyi tabe müəssisələrin qarşısında əsas prioritet kimi müəyyənləşdirib. Nazirliyin tapşırığına uyğun olaraq rabitə və birlik müəssisələri ilk öncə mövcud problemləri müəyyənləşdirməli və problemlərin aradan qaldırılması üçün mühüm tədbirlər görməlidirlər. "Aztelekom" MMC-nin əhali arasında sorğu keçirməkdə də əsas məqsədi mövcud rabitə infrastrukturunda olan problemlərin müəyyən edilərək aradan qaldırılması və müştəri məmnunluğunun təmin edilməsi ilə bağlı araşdırmalara vətəndaşların rəyinin də alınmasıdır.
Rabitə xidmətlərinin keyfiyyəti ilə bağlı keçirilən sorğunun nəticələri açıqlandı
Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin "Aztelekom" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti əhaliyə göstərilən rabitə xidmətlərinin keyfiyyətini, mövcud olan problemləri və müştəri məmnunluğunu müəyyən etmək üçün əhali arasında keçirdiyi sorğunun nəticələrini açıqlayıb. Sorğu ölkənin müxtəlif infrastruktura və relyefə malik 4 regionunu əhatə edib. İlkin mərhələdə Abşeron, Xaçmaz, Lənkəran rayonları və Gəncə şəhərinin sakinləri sorğuya cəlb olunub.400 nəfərin iştirak etdiyi sorğu iki müxtəlif auditoriyanı – rabitə xidmətlərindən istifadə edən və bu xidmətlərdən istifadə etməyən vətəndaşları əhatə edib.
Sorğunun nəticələrinə görə, rabitə xidmətlərindən istifadə edən vətəndaşların 24%-i texniki keyfiyyətin aşağı olmasını, 13%-i tariflərin yüksək olmasını, 63 %-i isə rabitə xidmətlərindən razılığını bildiriblər.
Telefon rabitəsindən istifadə edənlərin 82 faizi göstərilən xidmətlərdən razılığını, 18 faiz telefon xətlərindəki problemlərdən narazılığını bildirib.
"Rabitə və internet xidmətlərində hansı üstünlükləri və dəyişiklikləri görmək istərsiniz" sualına sorğuda iştirak edənlərin 55%-i keyfiyyətin yüksəldilməsini, 19%-i tariflərin endirilməsini istəyiblər. Respondentlərin 26%-i isə mövcud xidmətlərin onları qane etdiklərini bildiriblər.
Rabitə xidmətlərindən istifadə etməyən vətəndaşların 48%-i mövcud xidmətlərdən və tariflərdən məlumatsız olduqlarını, 13%-i isə rabitə xidmətlərinə ehtiyaclarının olmadığını qeyd ediblər. Sorğuda xidmətlərdən istifadə etməyən vətəndaşların 39%-i yaxın gələcəkdə rabitə xidmətlərindən istifadə etməyi planlaşdırdıqlarını vurğulayıblar.
Respondentlərin 22%-i "Aztelekom" MMC-nin "170 çağrı mərkəzi"nin xidmətlərindən istifadə etdiyini, 14% bu xidmət haqda məlumatsız olduqlarını, 64%-i isə ehtiyac olmadığı üçün istifadə etmədiklərini bildirib.
Qeyd edək ki, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi vətəndaşlara göstərilən rabitə xidmətlərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsini və əlçatanlığını təmin etməyi tabe müəssisələrin qarşısında əsas prioritet kimi müəyyənləşdirib. Nazirliyin tapşırığına uyğun olaraq rabitə və birlik müəssisələri ilk öncə mövcud problemləri müəyyənləşdirməli və problemlərin aradan qaldırılması üçün mühüm tədbirlər görməlidirlər. "Aztelekom" MMC-nin əhali arasında sorğu keçirməkdə də əsas məqsədi mövcud rabitə infrastrukturunda olan problemlərin müəyyən edilərək aradan qaldırılması və müştəri məmnunluğunun təmin edilməsi ilə bağlı araşdırmalara vətəndaşların rəyinin də alınmasıdır.
Baxış sayı: 1062
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Azərbaycanda telefon şəbəkəsinin tam elektronlaşdırılması vaxt hesabı ilə edilən ödəniş sisteminin tətbiqini tezləşdirə bilər
- Ermənilərin peykimiz haqda iddiaları əsassızdır
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
- RİTN-də dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsi müzakirə olunub
- “Microsoft” şirkəti ilə saziş imzalanıb
- Bakıda yeni universal taksofonlar qurulacaq
- “AzDataKom” şəbəkəsinin qurulması başa çatmaq üzrədir
- Qediyyatdan keçməyən radioelektron vasitələr
- Milli radiomonitorinq şəbəkəsi yaradılır
- Simsiz telefon Naxçıvanın 80%-dən çox ərazisini əhatə edir
- ABŞ-ın Dövlət katibinin köməkçisi “BakuTel” sərgisində iştirak edəcək
- Rabitə üzrə Qara Dəniz və Xəzər Tənzimləyici Konfransı başa çatdı
- “Amerika və Azərbaycan üçün biznes imkanları”
- Azərbaycan kibercinayətkarlıq üzrə beynəlxalq konfransda təmsil olunub
- Bakının elektronlaşdırılması başa çatdı