12px13px15px17px
Tarix:06/10/11

Dünyanın ən bahalı brendləri

Beynəlxalq brend-konsaltinq agentliyi “İnterbrand” dünyanın 100 ən bahalı brendinin illik reytinqini dərc edib. “Apple” şirkətinin ticarət markası 58%, 33.5 milyard dollara qədər bahalaşıb. Bunun sayəsində şirkət siyahıda 17-ci yerdən 8-ci yerə yüksələ bilib.

Keçən il reytinqdə 8-ci yeri tutmuş “Nokia” şirkəti 14-cü yerə enib. Finlandiya brendi 15% ucuzlaşıb və hal-hazırda 25 milyard dollar qiymətləndirilir.

Əvvəlki kimi reytinqdə “Coca-Cola” liderlik edir, 1 il ərzində “İBM”, “Microsoft”, “Google”, “General Electric”, “McDonald's”, “İntel”, “Disney” və “HP” şirkətlərinin mövqeləri dəyişməyib.

Bununla belə Larri Peyc və Serqey Brinin internet korporasiyası (Google) brendinin dəyəri 27%, 55,3 milyard dollara qədər artıb.

“Samsung” şirkətinin ticarət markası 20%, 23,4 milyard dollara qədər bahalaşıb (reytinqdə 19-cu yerdən 17-ci yerə qalxıb). İlk dəfə olaraq reytinqə “HTC” brendi daxil edilib. Onun ticarət markası 3.6 milyard dollar qiymətləndirilib və siyahıda 98-ci yerdə yerləşib.

Brendin qiymətləndirilməsi zamanı mütəxəssislər onun (brend) şirkətin maliyyə göstəricilərinə olan əhəmiyyətini, həmçinin ticarət markasının istehlakçı tələbatına təsirini nəzərə alıblar.



Baxış sayı: 1910

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






22 İyul 2019

22/07/19
Alimlər yeriş zamanı smartfonları enerji ilə doldurmağı öyrəniblər

Alternativ enerji axtarışında olan alimlər bəzən maraqlı texnologiyalar düşünürlər. Çinli alimlər tərəfin

22/07/19
“Huawei” şirkəti “Android” sisteminin əvəzlənməsi ilə bağlı məsələyə aydınlıq gətirib

“Huawei” şirkəti gələcəkdə də “Google” mobil əməliyyat sistemindən istifadəni planlaşdırır, “Hongmeng”

21 07 2019