Tarix:06/10/11
Keçən il reytinqdə 8-ci yeri tutmuş “Nokia” şirkəti 14-cü yerə enib. Finlandiya brendi 15% ucuzlaşıb və hal-hazırda 25 milyard dollar qiymətləndirilir.
Əvvəlki kimi reytinqdə “Coca-Cola” liderlik edir, 1 il ərzində “İBM”, “Microsoft”, “Google”, “General Electric”, “McDonald's”, “İntel”, “Disney” və “HP” şirkətlərinin mövqeləri dəyişməyib.
Bununla belə Larri Peyc və Serqey Brinin internet korporasiyası (Google) brendinin dəyəri 27%, 55,3 milyard dollara qədər artıb.
“Samsung” şirkətinin ticarət markası 20%, 23,4 milyard dollara qədər bahalaşıb (reytinqdə 19-cu yerdən 17-ci yerə qalxıb). İlk dəfə olaraq reytinqə “HTC” brendi daxil edilib. Onun ticarət markası 3.6 milyard dollar qiymətləndirilib və siyahıda 98-ci yerdə yerləşib.
Brendin qiymətləndirilməsi zamanı mütəxəssislər onun (brend) şirkətin maliyyə göstəricilərinə olan əhəmiyyətini, həmçinin ticarət markasının istehlakçı tələbatına təsirini nəzərə alıblar.
Dünyanın ən bahalı brendləri
Beynəlxalq brend-konsaltinq agentliyi “İnterbrand” dünyanın 100 ən bahalı brendinin illik reytinqini dərc edib. “Apple” şirkətinin ticarət markası 58%, 33.5 milyard dollara qədər bahalaşıb. Bunun sayəsində şirkət siyahıda 17-ci yerdən 8-ci yerə yüksələ bilib.Keçən il reytinqdə 8-ci yeri tutmuş “Nokia” şirkəti 14-cü yerə enib. Finlandiya brendi 15% ucuzlaşıb və hal-hazırda 25 milyard dollar qiymətləndirilir.
Əvvəlki kimi reytinqdə “Coca-Cola” liderlik edir, 1 il ərzində “İBM”, “Microsoft”, “Google”, “General Electric”, “McDonald's”, “İntel”, “Disney” və “HP” şirkətlərinin mövqeləri dəyişməyib.
Bununla belə Larri Peyc və Serqey Brinin internet korporasiyası (Google) brendinin dəyəri 27%, 55,3 milyard dollara qədər artıb.
“Samsung” şirkətinin ticarət markası 20%, 23,4 milyard dollara qədər bahalaşıb (reytinqdə 19-cu yerdən 17-ci yerə qalxıb). İlk dəfə olaraq reytinqə “HTC” brendi daxil edilib. Onun ticarət markası 3.6 milyard dollar qiymətləndirilib və siyahıda 98-ci yerdə yerləşib.
Brendin qiymətləndirilməsi zamanı mütəxəssislər onun (brend) şirkətin maliyyə göstəricilərinə olan əhəmiyyətini, həmçinin ticarət markasının istehlakçı tələbatına təsirini nəzərə alıblar.
Baxış sayı: 2440
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır