12px13px15px17px
Tarix:10/02/18

"Şəbəkə" xidmət mərkəzlərinin istifadəyə verilməsindən 1 il ötür

Bu gün Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin (NRYTN) təşəbbüsü ilə yaradılan "Şəbəkə" xidmət mərkəzlərinin istifadəyə verilməsindən 1 il ötür.

Hazırda respublika üzrə 6 "Şəbəkə" xidmət mərkəzi fəaliyyət göstərir. Onlardan 4-ü paytaxt Bakıda, digər 2-si Cəlilabad və Zaqatala şəhərlərində yerləşir. Yaxın günlərdə paytaxtın Yasamal rayonunda daha 1, Sumqayıt şəhərində  isə ilk "Şəbəkə" xidmət mərkəzi açılacaq.  "Şəbəkə" xidmət mərkəzlərinin Bakının bütün rayonlarını əhatə etməsi üçün tədbirlər görülür. Növbəti mərhələdə "Şəbəkə" mərkəzlərinin respublikanın digər ərazilərində də yaradılması istiqamətində işlər davam etdiriləcək.

İlk "Şəbəkə" 2017-ci il fevral ayının 10-da  istifadəyə verilib. Yaradılan müasir xidmət mərkəzlərində Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin qurumları tərəfindən vətəndaşlara göstərilən xidmətlər vahid məkanda cəmləşib. "Şəbəkə" mərkəzlərində əhaliyə ənənəvi telekommunikasiya  və poçt xidmətlərindən başqa, bank-maliyyə, eləcə də aviabilet satışı və turizm xidmətləri də göstərilir.
 
Eyni zamanda, "Şəbəkə" mərkəzlərində lokal və beynəlxalq ödəniş kartlarının, icbari sığorta, elektron imza, zərf, marka və açıqcaların satışı, pulköçürmələri, büdcə, kommunal, Dövlət İpoteka Fondu üzrə ödənişlər, mobil cihazların qeydiyyatı həyata keçirilir.

Mərkəzlərdə müştərilər həm də xüsusi özünəxidmət terminallarından istifadə edə bilirlər. "EGovPay" – ödəniş sistemi vasitəsi ilə kommunal, mobil, rabitə və bir çox digər xidmətlər üzrə ödəniş etmək mümkündür.
 
Vətəndaşlara fasiləsiz olaraq həftə içi hər gün, eyni zamanda şənbə və bazar günləri xidmət göstərilir. "Şəbəkə"yə məxsus 123 çağrı  mərkəzi isə  həftə içi 8:00-dan 20:00-dək, şənbə günü 9:00-dan 19:00-dək, bazar  günü  isə 9:00-dan 18:00-dək  daxil olan bütün sorğuları qəbul edir.

"Şəbəkə" mərkəzlərinin yaradılmasında əsas məqsəd yüksək standartlara uyğun xidmət göstərilməsi, vətəndaşların rahatlığının təmin edilməsi, əlavə vaxt itkisinin qarşısının alınması, şəffaflığın təmin edilməsi və  bürokratiya hallarının aradan qaldırılmasıdır.
 






 




Baxış sayı: 140

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






26 Sentyabr 2018

26/09/18
Ən yaxşı smartfon məlum olub

ABŞ-da “Consumers Union” adlı qeyri-kommersiya təşkilatının nəşri olan “Consumer Reports” resursu 

25 09 2018

25/09/18
Bakı Beynəlxalq Elektron Ticarət Forumu öz işini yekunlaşdırıb

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin təşəbbüsü, Avropa İttifaqının və BMT-nin Ticarət və İnkişaf

25/09/18
Dünyada ən yaxşı ekranlı smartfon hansıdır?

“DisplayMate” şirkəti yeni “iPhone XS Max” smartfonunu sınaqdan keçirib. Ekspertlər smartfonun 

25/09/18
Bu ölkədə açılacaq kafedə müştərilərə robotlar xidmət edəcək

Tokioda açılacaq kafedə müştərilərə ofisiantlar deyil, robotlar xidmət edəcək.

25/09/18
“Instagram” təsisçiləri istefaya gedir

“Instagram” sosial şəbəkəsinin baş direktoru Kevin Sistrom və baş texniki direktoru Mayk Kriger 

25/09/18
Smartfonların 88 faizi “Android” sistemi ilə işləyir

Dünyanın ən populyar mobil əməliyyat sistemi olan “Android” on yaşını qeyd edir.

25/09/18
“Chrome” brauzerinin yeni versiyası istifadəçilərin razılığı olmadan onları avtorizasiya edir

İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə ekspertlər “Chrome” brauzerində istənilən qurğuda avtomatik avtorizasiya 

25/09/18
Dünyada ilk sürücüsüz tramvay nümayiş etdirilib

“Siemens” şirkəti “İnnoTrans-2018” dəmir yolu nəqliyyatı və innovasiyaları sərgisində “Combino” adlı 

25/09/18
“iPhone” və “iPad” qurğularına hücum edən yeni virus aşkarlanıb

“Kasperski laboratoriyası” şirkəti əvvəllər “Android” qurğu istifadəçilərini təhdid edən “Roaming