Tarix:21/10/11
BTRİB vətəndaşlara, hüquqi və fiziki şəxslərə göstərilən telekommunikasiya xidmətlərinin keyfiyyətini daha da yaxşılaşdırmaq, yarana biləcək hər hansı problem və qüsurların vaxtında aradan qaldırılması üçün operativ tədbirlərin görülməsini təmin etmək, abunəçilərin rəy və təkliflərini öyrənmək, onlarla əlaqə körpüsü yaratmaq məqsədilə "Qaynar xətt" xidməti yaradıb.
"Qaynar xətt"in telefon nömrəsi: (012) 598 81 22
BTRIB "Qaynar xətt" təşkil edib
Azərbaycan Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin "Bakı Telefon Rabitəsi" İstehsalat Birliyi "Qaynar xətt" təşkil edib.BTRİB vətəndaşlara, hüquqi və fiziki şəxslərə göstərilən telekommunikasiya xidmətlərinin keyfiyyətini daha da yaxşılaşdırmaq, yarana biləcək hər hansı problem və qüsurların vaxtında aradan qaldırılması üçün operativ tədbirlərin görülməsini təmin etmək, abunəçilərin rəy və təkliflərini öyrənmək, onlarla əlaqə körpüsü yaratmaq məqsədilə "Qaynar xətt" xidməti yaradıb.
"Qaynar xətt"in telefon nömrəsi: (012) 598 81 22
Baxış sayı: 6719
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Azərbaycanda telefon şəbəkəsinin tam elektronlaşdırılması vaxt hesabı ilə edilən ödəniş sisteminin tətbiqini tezləşdirə bilər
- Ermənilərin peykimiz haqda iddiaları əsassızdır
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
- RİTN-də dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsi müzakirə olunub
- “Microsoft” şirkəti ilə saziş imzalanıb
- Bakıda yeni universal taksofonlar qurulacaq
- “AzDataKom” şəbəkəsinin qurulması başa çatmaq üzrədir
- Qediyyatdan keçməyən radioelektron vasitələr
- Milli radiomonitorinq şəbəkəsi yaradılır
- Simsiz telefon Naxçıvanın 80%-dən çox ərazisini əhatə edir
- ABŞ-ın Dövlət katibinin köməkçisi “BakuTel” sərgisində iştirak edəcək
- Rabitə üzrə Qara Dəniz və Xəzər Tənzimləyici Konfransı başa çatdı
- “Amerika və Azərbaycan üçün biznes imkanları”
- Azərbaycan kibercinayətkarlıq üzrə beynəlxalq konfransda təmsil olunub
- Bakının elektronlaşdırılması başa çatdı