12px13px15px17px
Tarix:04/11/11

RİTN- nə daxil olan müraciətlərin hamsı müsbət həll olunub

2011-ci ilin 9 ayı ərzində Rabitə və İnformasiya Texnologiyları Nazirliyinin Mərkəzi Aparatında, rabitə birlik və müəssisələrində vətəndaşların qəbul olunması, RİTN-ə daxil olan ərizə, şikayət və digər müraciətlərin diqqətlə araşdırılması, xidmət mədəniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində müəyyən işlər görülüb.

Hesabat dövründə vətəndaşlardan birbaşa RİTN-nə daxil olan müraciətlərin sayı ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 331 ədəd artaraq 1758 ədəd təşkil edib.

Hesabat dövrü ərzində daxil olan 1758 müraciətdən 204-ü işlə təmin olunma, 166-sı telefon çəkilişi, 177-si telefonun işləməməsi, 129-sı maddi yardım verilməsi və s. məsələlərlə əlaqədar olub.

Hesabat dövrü ərzində vətəndaşların müraciətlərinin daha da operativ həll olunması məqsədilə yaradılmış «qaynar xətt»ə daxil olmuş 891 müraciətdən hamısı müsbət həll olunub.



Baxış sayı: 1485

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






29 Mart 2024

28 03 2024