Tarix:10/11/11
Bağlanmış müqavilənin şərtlərinə əsasən, tərəflər bir-birilərinin onlayn meydançalarında qrafik reklam elanları satacaqlar. Razılaşma hələ ki yalnız Amerika bazarına aiddir. Lakin gələcəkdə Kanada və digər ölkələrdə də əməkdaşlıq planlaşdırılır.
“EMarketer” şirkətinin hesablamalarına əsasən, “AOL” şirkətinin Amerikanın qrafik reklam bazarındakı payı cari ildə 4.8%-dən 4,2%-ə qədər, “Microsoft” korporasiyasının mövqeyi 5,1%-dən 4,9%-ə qədər, “Yahoo” şirkətinin payı isə 14,4%-dən 13,1%-ə qədər azalacaq.
“AOL”, “Microsoft” və “Yahoo” şirkətləri reklam müqaviləsi bağlayıblar
“AOL”, “Microsoft” və “Yahoo” şirkətləri veb-reklam bazarında “Google” və “Facebook”a qarşı rəqabət mübarizəsində səylərini birləşdiriblər.Bağlanmış müqavilənin şərtlərinə əsasən, tərəflər bir-birilərinin onlayn meydançalarında qrafik reklam elanları satacaqlar. Razılaşma hələ ki yalnız Amerika bazarına aiddir. Lakin gələcəkdə Kanada və digər ölkələrdə də əməkdaşlıq planlaşdırılır.
“EMarketer” şirkətinin hesablamalarına əsasən, “AOL” şirkətinin Amerikanın qrafik reklam bazarındakı payı cari ildə 4.8%-dən 4,2%-ə qədər, “Microsoft” korporasiyasının mövqeyi 5,1%-dən 4,9%-ə qədər, “Yahoo” şirkətinin payı isə 14,4%-dən 13,1%-ə qədər azalacaq.
Baxış sayı: 1203
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır