Tarix:13/08/20
"ICTnews" Elektron Xəbər Xidməti "dailycomm.ru" saytına istinadən yazır ki, araşdırmaya əsasən, "Amazon" şirkəti rəqəmsallaşmaya və oflayn ticarətin inkişafına aktiv sərmayə yatırmağa davam edir. "Amazon" brendi artıq ikinci il ardıcıl dünyada ən bahalı brend elan edilir.
Ən bahalı brendlərin siyahısında ikinci yeri 352,2 milyard dollar (+14%) göstəriciyə malik "Apple" şirkəti tutub. "Google" (323,6 milyard dollar) şirkətini reytinqdə qabaqlamış "Microsoft" (326,5 milyard dollar) şirkəti üçüncü yeri tutub. "Microsoft" və "Google" brendlərinin dəyəri bir il ərzində müvafiq olaraq 30% və 5% bahalaşıb. "Microsoft" brendinin dəyərinin artmasını mütəxəssislər "COVID-19" pandemiyası şəraitində "Microsoft Teams" korporativ messencerinin populyarlığının artması ilə izah edirlər.
Ən bahalı brendlərin onluğuna, həmçinin "Alibaba" (6-cı yer, dəyəri 152,5 milyard dollar), "Tencent" (7-ci yer, 151 milyard dollar) və "Facebook" (8-ci yer, 147,2 milyard dollar) texnologiya şirkətləri daxil edilib.
Emil Hüseynov
Dünyanın ən bahalı brendləri məlum olub
"Kantar" analitik agentliyi dünyada ən bahalı brendlərin yenilənmiş illik reytinqini dərc edib. Brendinin dəyəri 415 milyard dollar olan "Amazon" şirkəti reytinqdə birinci yeri tutub. Bu göstərici 2019-cu illə müqayisədə 132 milyard dollar çoxdur."ICTnews" Elektron Xəbər Xidməti "dailycomm.ru" saytına istinadən yazır ki, araşdırmaya əsasən, "Amazon" şirkəti rəqəmsallaşmaya və oflayn ticarətin inkişafına aktiv sərmayə yatırmağa davam edir. "Amazon" brendi artıq ikinci il ardıcıl dünyada ən bahalı brend elan edilir.
Ən bahalı brendlərin siyahısında ikinci yeri 352,2 milyard dollar (+14%) göstəriciyə malik "Apple" şirkəti tutub. "Google" (323,6 milyard dollar) şirkətini reytinqdə qabaqlamış "Microsoft" (326,5 milyard dollar) şirkəti üçüncü yeri tutub. "Microsoft" və "Google" brendlərinin dəyəri bir il ərzində müvafiq olaraq 30% və 5% bahalaşıb. "Microsoft" brendinin dəyərinin artmasını mütəxəssislər "COVID-19" pandemiyası şəraitində "Microsoft Teams" korporativ messencerinin populyarlığının artması ilə izah edirlər.
Ən bahalı brendlərin onluğuna, həmçinin "Alibaba" (6-cı yer, dəyəri 152,5 milyard dollar), "Tencent" (7-ci yer, 151 milyard dollar) və "Facebook" (8-ci yer, 147,2 milyard dollar) texnologiya şirkətləri daxil edilib.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 979
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib