Tarix:12/01/12
Əvvəlcə onlar Böyük Britaniya istifadəçilərinə, sonralar isə digər ölkələrin sakinlərinə də nümayiş olunacaq.
Reklam mesajları xəbər lentinə bannerlərdəki kimi eyni sxem üzrə yerləşdiriləcək. Əgər istifadəçi bu və ya digər brendin səhifəsində qeyd edilibsə (məsələn, layk edibsə), o zaman o, böyük ehtimalla lentində həmin brendin reklamını görəcək. Onu digər mesajlardan “Featured” yazısı üzrə fərqləndirmək mümkün olacaq.
“Facebook” reklamı xəbər lentlərində göstərməyə başlayıb
“Facebook” 2011-ci ilin noyabr ayında istifadəçilərin xəbər lentlərində reklam nümayişinə başlamağı planlaşdırdığını bildirmişdi. Bir gün əvvəl isə sosial şəbəkə öz vədini yerinə yetirib və “Sponsored stories” (reklamverənlər tərəfindən ödənilmiş mesajlar) istifadəyə verib.Əvvəlcə onlar Böyük Britaniya istifadəçilərinə, sonralar isə digər ölkələrin sakinlərinə də nümayiş olunacaq.
Reklam mesajları xəbər lentinə bannerlərdəki kimi eyni sxem üzrə yerləşdiriləcək. Əgər istifadəçi bu və ya digər brendin səhifəsində qeyd edilibsə (məsələn, layk edibsə), o zaman o, böyük ehtimalla lentində həmin brendin reklamını görəcək. Onu digər mesajlardan “Featured” yazısı üzrə fərqləndirmək mümkün olacaq.
Baxış sayı: 1240
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib