Tarix:14/01/12
Yeni texnologiyaların təlimin keyfiyyətinə təsiri də əsas tədqiqat mövzularından olacaq. Bu barədə ICT News Elektron xəbər xidmətinə Təhsil Nazirliyindən məlumat verilib.
Nazirlikdən bildirilib ki, davam edən tədris ilində tədqiqata cəlb ediləcək sahələr sırasında ibtidai siniflərdə fənn kurikulumlarının tətbiqi nəticələrinin təhlili, ibtidai sinfin bir müəllim tərəfindən və ya fənlər üzrə aparılmasının məqsədəmüvafiqliyinin araşdırılması da yer alıb.
Bundan başqa, beşyaşlıların məktəb təliminə hazırlanması üzrə işin vəziyyəti və yaxşılaşdırılmasının istiqamətləri, uşaqların məktəbə müsabiqə yolu ilə (testlərlə) qəbulu problemlərinin tədqiqi də bu il həyata keçiriləcək.
Yerinə yetiriləcək tədqiqat mövzularına yeni fənn kurikulumları əsasında hazırlanmış dərslik komplektlərinin təhlili və təkmilləşdirilməsi istiqamətləri, ümumi təhsildə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi (buraxılış imtahanları, ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanları, milli qiymətləndirmə və TİMSS, PİRLS beynəlxalq qiymətləndirmə proqramları) nəticələrinin təhlili və təkliflərin hazırlanması da daxildir.
TPİ bu tədris ilində ümumi təhsildə qiymətləndirmə standartlarının təkmilləşdirilməsi və qiymətləndirmə vasitələrinin tədqiqi, onların “Ümumtəhsil məktəblərində məktəbdaxili qiymətləndirmənin aparılması Qaydaları” əsasında tətbiqi məsələlərinin öyrənilməsini də həyata keçirəcək.
İKT texnologiyalarının təhsilə təsiri araşdırılacaq
Təhsil Nazirliyinin sifarişi ilə Təhsil Problemləri İnstitutu (TPİ) bu il təlim prosesində yeni pedaqoji və informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından (İKT) istifadənin elmi əsaslarını araşdıracaq.Yeni texnologiyaların təlimin keyfiyyətinə təsiri də əsas tədqiqat mövzularından olacaq. Bu barədə ICT News Elektron xəbər xidmətinə Təhsil Nazirliyindən məlumat verilib.
Nazirlikdən bildirilib ki, davam edən tədris ilində tədqiqata cəlb ediləcək sahələr sırasında ibtidai siniflərdə fənn kurikulumlarının tətbiqi nəticələrinin təhlili, ibtidai sinfin bir müəllim tərəfindən və ya fənlər üzrə aparılmasının məqsədəmüvafiqliyinin araşdırılması da yer alıb.
Bundan başqa, beşyaşlıların məktəb təliminə hazırlanması üzrə işin vəziyyəti və yaxşılaşdırılmasının istiqamətləri, uşaqların məktəbə müsabiqə yolu ilə (testlərlə) qəbulu problemlərinin tədqiqi də bu il həyata keçiriləcək.
Yerinə yetiriləcək tədqiqat mövzularına yeni fənn kurikulumları əsasında hazırlanmış dərslik komplektlərinin təhlili və təkmilləşdirilməsi istiqamətləri, ümumi təhsildə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi (buraxılış imtahanları, ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanları, milli qiymətləndirmə və TİMSS, PİRLS beynəlxalq qiymətləndirmə proqramları) nəticələrinin təhlili və təkliflərin hazırlanması da daxildir.
TPİ bu tədris ilində ümumi təhsildə qiymətləndirmə standartlarının təkmilləşdirilməsi və qiymətləndirmə vasitələrinin tədqiqi, onların “Ümumtəhsil məktəblərində məktəbdaxili qiymətləndirmənin aparılması Qaydaları” əsasında tətbiqi məsələlərinin öyrənilməsini də həyata keçirəcək.
Baxış sayı: 1276
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır