12px13px15px17px
Tarix:10/02/12

N.Əzməmmədov: ”Elektron bilet satışına keçidin nəticəsi gözlədiyimiz kimi olmadı”

“Əhaliyə göstərilən xidmətin səviyyəsini yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti ölkədaxili və beynəlxalq istiqamətlər üzrə hərəkət edən sərnişin qatarlarına gediş biletlərinin onlayn rejimində İnternet vasitəsi ilə satışını təşkil edir.

Biz bu işə ilk dəfə başlayanda düşünürdük ki, əhali artıq kassalardan istifadə etməyəcək, hər kəs biletləri evdən alacaq. Amma elektron bilet satışına keçidin nəticəsi gözlədiyimiz kimi olmadı”. Bu barədə “İCTnews” elektron xəbər xidmətinə Nəqliyyat Nazirliyi “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin mətbuat katibliyinin rəisi Nadir Əzməmmədov məlumat verib.

Onun sözlərinə görə, bu sistemlə vətəndaş olduğu məkandan asılı olmayaraq, dəmir yolunun internet saytına daxil olaraq istədiyi qatar üzrə yer almaq və gediş haqqını plastik kartla ödəmək imkanı əldə edir. Bu da baş verə biləcək neqativ halların və sərnişinlərin vaxt itkisinin qarşısını alır: ”Elektron bilet satışı sərnişinlərin rahatlığını təmin etmək üçündür.

Amma təcrübə göstərir ki, bizim sərnişinlər bu xidmətə çox az müraciət edirlər. Bu, ya onların elektron bilet satışına inamsızlığından irəli gəlir, ya da məlumatsızlığından. Sərnişinlərin əksəriyyətinin plastik kartlarının olmaması və ondan istifadəni bacarmaması da bunun əsas səbəblərindəndir.

Bir dəfə kanalların birində canlı bağlantı vasitəsilə əhali arasında sorğu keçirdik. Məlum oldu ki, onların əksəriyyəti elektron bilet satışına etibar etmir. Hətta bizə zəng edib maraqlanırlar ki, ”Burada bilet var.

Onu ala bilərəm?” Buna baxmayaraq, N. Əzməmmədov artıq bu sistem vasitəsilə bilet alan sərnişinlərin sayında əvvəlki dövrə nisbətən artımın müşahidə olunduğunu da deyib: ”Amma hələlik bu say bizi qane etmir”.

“Azərbaycan Dəmir Yolları” tərəfindən elektron xidmətlərin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı aparılan işlərə də toxunan QSC rəsmisi bildirib ki, 2011-ci il ərzində Yevlax, Bərdə, Köçərli, Qax, Balakən, Zaqatala, Şəki, Mingəçevir, Ələt və Qaradağ stansiyalarında bilet satışı kompyuterləşdirilib, 36 stansiyada bilet satışı avtomatlaşdırılıb və beynəlxalq internet şəbəkəsinə qoşulub: ”Bu sistemlə ölkədən xaricə bir istiqamətə, ölkədaxili istiqamətdə isə hər iki istiqamətə bilet almaq imkanları yaranıb.

Hazırda sərnişinlər Rusiyanın Moskva, Sankt-Peterburq şəhərlərinə, Tümen vilayətinə, eləcə də Gürcüstana bir istiqamətə onlayn bilet sifariş edə bilərlər. Əhali arasında bu xidmətdən istifadə edənlərin sayının artırılması üçün təbliğatı da gücləndiririk”.

Qeyd edək ki, sərnişin qatarlarına gediş biletlərinin internet şəbəkəsi vasitəsi ilə onlayn rejimində satışı 21 noyabr 2011-ci il tarixdən etibarən tətbiq olunub. İnternet vasitəsi ilə gediş sənədlərinin (biletlərin) satışı qatarın yola düşməsinə 10 gün qalmış başlayır.


HƏQİQƏT



Baxış sayı: 748

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






22 Avqust 2019

22/08/19
“OnePlus” televizorlarının təqdimat tarixi məlum olub

“OnePlus” şirkətinin baş direktoru Pit Lo “Business Insider” resursuna müsahibədə “ağıllı” televizorlar

22/08/19
“Apple” şirkəti “iPhone 12” üçün Çinin OLED displeylərini sınaqdan keçirməyə başlayıb

“Apple” korporasiyası “iPhone 12” üçün Çinin “BOE Technology Group” şirkətinin isteh

21 08 2019

21/08/19
Şəhərdə vəziyyəti izləyən və onun sakinlərini müdafiə edən “ağıllı” küçə fənərləri təqdim edilib

“Sapphire Now and ASUS” illik konfransında “Signifiy BrightSites” şirkətinin istehsalı olan küçə fənərləri t

21/08/19
Kvant interneti üçün ilk protokol yaradılıb

Niderlandın “QuTech” tədqiqat mərkəzi kvant internetinin yaradılması məqsədilə yeni texnologiya təqdim edib.

21/08/19
Smartfonların beynin aktivliyinə təsiri araşdırılıb

ABŞ-ın Ratqers Universitetinin alimlərinin qənaətinə görə, fasilədə istirahət etmək üçün mobil telefondan

21/08/19
Məqsədyönlü kiberhücumların payı artır

“Positive Technologies” şirkəti cari ilin ikinci rübündə kibertəhdidlərin inkişafı haqqında hesabat açıql

21/08/19
Smartfonda az yer tutan “Google Go” proqramı əlçatan olub

Smartfonun daimi yaddaşında 7 MB yer tutan, “Android” sistemi ilə işləyən qurğularda “Google”un standart

21/08/19
“Microsoft” şirkəti spam mesajlarını filtrdən keçirmək imkanına malik proqram təqdim edib

“Microsoft” şirkəti spam mesajları filterdən keçirmək imkanına malik "SMS Organizer" mobil tətbiqini “An

21/08/19
Süni intellekt üçün ən böyük prosessor təqdim edilib

“Cerebras” şirkəti “Hot Chips” konfransında 1,2 trilyon tranzistorun quraşdırıldığı və məxsusi olaraq sün

21/08/19
Videomüşahidə sistemləri üçün süni intellekt həlli hazırlanır

“NetApp” və “Bosch Building Technologies” şirkətləri müasir videomüşahidə sistemləri üçün təh