Tarix:20/02/12
"E-commerce"in iştirakçıları elektron kommersiya fəaliyyətini həyata keçirən və mal və xidmətlərin alıcıları olan hüquqi və fiziki şəxslərdir.
Ötən dövr ərzində satışların 95,3 faizi hüquqi şəxslər, qalan hissəsi isə fiziki şəxslər tərəfindən həyata keçirilib.
"Elektron komersiya" vasitəsilə satılan məhsullardan 98,3 faizi (74,8 min manat dəyərində) qeyri-ərzaq məhsullarının və 1,7 faizi (1,3 min manat) isə ərzaq məhsullarının payına düşüb.
Yanvarda Azərbaycanda "e-commerce" bazarının həcmi 76,1 min manat təşkil edib
Yanvarın yekunları üzrə Azərbaycanda "elektron kommersiya" ("e-commerce") bazarının həcmi 76,1 min manat təşkil edib. Bu barədə şənbə günü Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatında deyilir."E-commerce"in iştirakçıları elektron kommersiya fəaliyyətini həyata keçirən və mal və xidmətlərin alıcıları olan hüquqi və fiziki şəxslərdir.
Ötən dövr ərzində satışların 95,3 faizi hüquqi şəxslər, qalan hissəsi isə fiziki şəxslər tərəfindən həyata keçirilib.
"Elektron komersiya" vasitəsilə satılan məhsullardan 98,3 faizi (74,8 min manat dəyərində) qeyri-ərzaq məhsullarının və 1,7 faizi (1,3 min manat) isə ərzaq məhsullarının payına düşüb.
Baxış sayı: 1119
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır