Tarix:09/06/12
Sorğunun nəticələri üzrə tərtib olunan reytinq cədvəlinə əsasən, əhalinin əksər hissəsi, yəni 72%-i "Nokia" şirkətinin mobil telefonlarına üstünlük verir.
Sonra bu siyahıda "Samsung" - 7,5%, "Sony Ericsson"- 4%, "Panasonic" - 2%, "Motorola" -1,5% və "Siemens" - 1% brendləri yer alıblar. "Business Insight" şirkətində belə vəziyyətin səbəblərini izah edərkən bildiriblər ki, aparıcı brendlər həmçinin daha çox reklam olunurlar. Nəticədə, alıcıların bir çox hallarda bunu inkar etmələrinə baxmayaraq, onlar telefon alarkən məhz reklamlara əsaslanırlar.
RƏVAN
"Nokia" ən sevilən telefon brendidir
Bakı əhalisi arasında aparılan sorğunun nəticələrinə görə, “Nokia” mobil telefon kateqoriyası üzrə ən sevimli brenddir.Sorğunun nəticələri üzrə tərtib olunan reytinq cədvəlinə əsasən, əhalinin əksər hissəsi, yəni 72%-i "Nokia" şirkətinin mobil telefonlarına üstünlük verir.
Sonra bu siyahıda "Samsung" - 7,5%, "Sony Ericsson"- 4%, "Panasonic" - 2%, "Motorola" -1,5% və "Siemens" - 1% brendləri yer alıblar. "Business Insight" şirkətində belə vəziyyətin səbəblərini izah edərkən bildiriblər ki, aparıcı brendlər həmçinin daha çox reklam olunurlar. Nəticədə, alıcıların bir çox hallarda bunu inkar etmələrinə baxmayaraq, onlar telefon alarkən məhz reklamlara əsaslanırlar.
RƏVAN
Baxış sayı: 1285
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır