12px13px15px17px
Tarix:22/08/13

“Vine” video xidmətinin auditoriyası iki ayda üç dəfə artıb

“Vine” video xidmətinin rəsmi mikrobloquna əsasən, qısa çarxlar dərc etməyə imkan verən sözügedən xidmətin auditoriyası 40 milyona çatıb. Belə ki, iki ayda xidmətin istifadəçilərinin sayı üç dəfə artıb. Bu il iyunun əvvəlində “Vine” video xidmətinə sahib olan “Twitter” elan etmişdi ki, xidmətin aktiv auditoriyası 13 milyondur.

Qeyd edək ki, artıq iyunun 20-dən etibarən “Instagram” populyar mobil tətbiqində də qısa çarxlar hazırlamaq mümkün olub. “Vine”dən fərqli olaraq, burada istifadəçilər təsvirə filtrlər tətbiq edə bilərlər.

“ICTnews.az” elektron xəbər xidməti “lenta.ru” saytına istinadən bildirir ki, “Vine” video xidməti 2013-cü ilin yanvarında istifadəyə verilib. Xidmət internetdə altı saniyə uzunluğunda səsli video yerləşdirməyə icazə verir.
“Facebook” şirkətinə məxsus və video, həm də foto dərc etməyə imkan  verən “Instagram”ın aylıq auditoriyası 130 milyon insan təşkil edir.

Emil Hüseynov



Baxış sayı: 368

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






20 Oktyabr 2019

19 10 2019

19/10/19
“İnnovasiya həftəsi” çərçivəsində “Roboday” festivalı təşkil edilib

“InnoWeek – İnnovasiya həftəsi” çərçivəsində Heydər Əliyev Mərkəzində Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologi

19/10/19
Saxta xəbərlər yazan neyroşəbəkə yaradılıb

Vaşinqton Universiteti və süni intellektin tədqiqi ilə məşğul olan Allen adına İnstitut yalan xəbərlər ya

19/10/19
Vatikanda “ağıllı” təsbeh yaradılıb (VİDEO)

Vatikanda müasir texnologiya və qurğuları sevən gənc katoliklərin kilsəyə cəlb edilməsi məqsədilə “ağıllı

19/10/19
“Apple” ən bahalı brend olaraq qalır

Əqli mülkiyyətin qiymətləndirilməsində ixtisaslaşan “Interbrand” beynəlxalq konsaltinq şirkəti dünyanın ə