Tarix:07/08/17
Şirkətin qiymətləndirməsinə görə, hazırda virtual və artırılmış reallıq texnologiyaları ilə bağlı məhsul və xidmətlər bazarının həcmi 11,4 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilir. 2021-ci ilə yaranmaqda olan sahənin ümumi mənfəəti 19 dəfə artaraq 215 milyard dollara yaxınlaşacaq.
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti hitech.vesti.ru saytına istinadən yazır ki, analitik şirkət, həmçinin virtual və artırılmış reallıq sahələri üzrə şirkətlərin regionlar üzrə gəlirlərini açıqlayıb. Bu il ABŞ-da sözügedən şirkətlər 3,2 milyard, Asiya-Sakit okean regionunda (Yaponiya istisna olmaqla) 3 milyard, Qərbi Avropada 2 milyard dollar gəlir əldə edəcəklər. Ancaq növbəti 2 ildə Asiya Amerikanı geridə qoyacaq və ən azı 2019-cu ilədək yüksək templə inkişaf edəcək. 2021-ci ilədək Qərbi Avropa reytinqdə Asiya-Sakit okean regionunu
əvəz edəcək.
İstehlak məhsulları sahənin aparıcı sektoru olacaq, virtual və artırılmış reallıq texnologiyalarının sənaye tətbiqi (Amerika və Avropa) ikinci yerdə qərarlaşıb. Asiyada təhsil və pərakəndə ticarət üçün virtual və artırılmış reallıq məhsulları reytinqdə ikinci və üçüncü yerləri tutur.
“IDC”nin proqnozuna görə, 2021-ci ildə yalnız virtual və reallıq oyunlarına 9,5 milyard dollar xərclənəcək. Müqayisə üçün, 2016-cı ildə ənənəvi oyun sənayesi şirkətlərinin satış həcmi ümumilikdə 91 milyard dollar təşkil edib.
Emil Hüseynov
4 il ərzində virtual və artırılmış reallıq texnologiyaları bazarının həcmi 215 milyard dollar təşkil edəcək
“IDC” analitik şirkətinin proqnozuna görə, virtual və artırılmış reallıq texnologiyaları bazarı iştirakçılarının mənfəəti yaxın 4 ildə hər il ən azı 2 dəfə yüksələcək.Şirkətin qiymətləndirməsinə görə, hazırda virtual və artırılmış reallıq texnologiyaları ilə bağlı məhsul və xidmətlər bazarının həcmi 11,4 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilir. 2021-ci ilə yaranmaqda olan sahənin ümumi mənfəəti 19 dəfə artaraq 215 milyard dollara yaxınlaşacaq.
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti hitech.vesti.ru saytına istinadən yazır ki, analitik şirkət, həmçinin virtual və artırılmış reallıq sahələri üzrə şirkətlərin regionlar üzrə gəlirlərini açıqlayıb. Bu il ABŞ-da sözügedən şirkətlər 3,2 milyard, Asiya-Sakit okean regionunda (Yaponiya istisna olmaqla) 3 milyard, Qərbi Avropada 2 milyard dollar gəlir əldə edəcəklər. Ancaq növbəti 2 ildə Asiya Amerikanı geridə qoyacaq və ən azı 2019-cu ilədək yüksək templə inkişaf edəcək. 2021-ci ilədək Qərbi Avropa reytinqdə Asiya-Sakit okean regionunu
əvəz edəcək.
İstehlak məhsulları sahənin aparıcı sektoru olacaq, virtual və artırılmış reallıq texnologiyalarının sənaye tətbiqi (Amerika və Avropa) ikinci yerdə qərarlaşıb. Asiyada təhsil və pərakəndə ticarət üçün virtual və artırılmış reallıq məhsulları reytinqdə ikinci və üçüncü yerləri tutur.
“IDC”nin proqnozuna görə, 2021-ci ildə yalnız virtual və reallıq oyunlarına 9,5 milyard dollar xərclənəcək. Müqayisə üçün, 2016-cı ildə ənənəvi oyun sənayesi şirkətlərinin satış həcmi ümumilikdə 91 milyard dollar təşkil edib.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 382
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Elektron bələdçi
- Azərbaycanlı alimlər beynəlxalq meyarlar aynasında
- Konturların qiyməti ni kim artırıb?!
- “Samsung Electronics” şirkəti 2011-ci ildə 300 milyon mobil telefon satdı
- Plastik kartlardan niyə səmərəli istifadə edilmir?
- Ötən il Azərbaycanda informasiya texnologiyalarının sürətli inkişaf dövrü oldu
- İT rəhbərləri 2012-ci ilin əsas texnoloji trendlərini müəyyənləşdirib
- Texnologiya nəhəngləri lobbiçilik fəaliyyətinə milyonlar xərcləyirlər
- İş yerlərində texnologiyalardan istifadə ilə bağlı qanun layihəsi hazırlanır
- Sərt disk bazarındakı defisit niyə aradan qaldırılmır?
- “Nokia” şirkəti 1 milyard avro dəyərində zərərə məruz qalıb
- “Samsung” şirkətinin rüblük nəticələri proqnozları üstələyib
- Yüksək gəlirli işçilər “Apple” məhsullarından istifadə edir
- İnkişaf etməkdə olan ölkələr günəş enerjisinə ümid edirlər
- “Amazon”un təmiz mənfəəti 2 dəfə azalıb