Tarix:21/11/14
AzərTAc xəbər verir ki, tərtib olunmuş qrafikə əsasən rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Əli Abbasov noyabrın 21-də Kürdəmirdə bu rayonun sakinləri ilə yanaşı, Ucar, Göyçay, Ağdaş, Qəbələ, Mingəçevir və İsmayıllıdan olan vətəndaşları qəbul edib. Qəbulda nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinin iştirakı da təmin olunub. Habelə müraciətlərin operativ araşdırılması və həlli məqsədilə rayonların poçt şöbələrinin və telekommunikasiya qovşaqlarının rəhbərləri ilə videoəlaqə yaradılıb.
Qəbul zamanı vətəndaşlar əsasən işlə təmin olunmaq, bir sıra yerlərdə, xüsusən ucqar yaşayış məntəqələrində telefon rabitəsinin, habelə internet, poçt, televiziya və radio yayım xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması və digər məsələlərlə bağlı müraciətlər ediblər.
Müraciət edən hər bir vətəndaş diqqətlə dinlənilib. Qaldırılan məsələlərin əksəriyyəti yerindəcə həllini tapıb. Araşdırılmaya ehtiyac olan bəzi müraciətlər isə qeydiyyata götürülüb. Onların operativ həlli üçün nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinə konkret tapşırıqlar verilib. Məsələn, Kürdəmirin 18 kəndində telefon xidmətinin yaxşılaşdırılması, sürətli və keyfiyyətli internet xidməti üçün 35 kilometr məsafəyə fibrooptik kabel xəttinin çəkilməsi üçün lazımi tədbirlər görülməsi məqsədilə araşdırmalar aparılması qərara alınıb.
Qəbul zamanı nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olmayan məsələlərlə bağlı müraciətlər də olub. Bununla əlaqədar vətəndaşlarla ətraflı izahat işləri aparılıb. Həmin müraciətlər müvafiq strukturlara göndərilərək həll olunması üçün qeydiyyata alınıb.
Vətəndaşlar səmimi qəbula və yaradılan şəraitə görə razılıqlarını bildiriblər.
Nazir Kürdəmirdə vətəndaşlarla görüşüb
Prezident İlham Əliyevin tapşırıq və tövsiyələrinə müvafiq olaraq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının rəhbərləri bölgələrdə vətəndaşların qəbulunu davam etdirir, onların müraciət, şikayət və təkliflərinin araşdırılaraq həll olunması üçün konkret tədbirlər görürlər.AzərTAc xəbər verir ki, tərtib olunmuş qrafikə əsasən rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Əli Abbasov noyabrın 21-də Kürdəmirdə bu rayonun sakinləri ilə yanaşı, Ucar, Göyçay, Ağdaş, Qəbələ, Mingəçevir və İsmayıllıdan olan vətəndaşları qəbul edib. Qəbulda nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinin iştirakı da təmin olunub. Habelə müraciətlərin operativ araşdırılması və həlli məqsədilə rayonların poçt şöbələrinin və telekommunikasiya qovşaqlarının rəhbərləri ilə videoəlaqə yaradılıb.
Qəbul zamanı vətəndaşlar əsasən işlə təmin olunmaq, bir sıra yerlərdə, xüsusən ucqar yaşayış məntəqələrində telefon rabitəsinin, habelə internet, poçt, televiziya və radio yayım xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması və digər məsələlərlə bağlı müraciətlər ediblər.
Müraciət edən hər bir vətəndaş diqqətlə dinlənilib. Qaldırılan məsələlərin əksəriyyəti yerindəcə həllini tapıb. Araşdırılmaya ehtiyac olan bəzi müraciətlər isə qeydiyyata götürülüb. Onların operativ həlli üçün nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinə konkret tapşırıqlar verilib. Məsələn, Kürdəmirin 18 kəndində telefon xidmətinin yaxşılaşdırılması, sürətli və keyfiyyətli internet xidməti üçün 35 kilometr məsafəyə fibrooptik kabel xəttinin çəkilməsi üçün lazımi tədbirlər görülməsi məqsədilə araşdırmalar aparılması qərara alınıb.
Qəbul zamanı nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olmayan məsələlərlə bağlı müraciətlər də olub. Bununla əlaqədar vətəndaşlarla ətraflı izahat işləri aparılıb. Həmin müraciətlər müvafiq strukturlara göndərilərək həll olunması üçün qeydiyyata alınıb.
Vətəndaşlar səmimi qəbula və yaradılan şəraitə görə razılıqlarını bildiriblər.
Prezident İlham Əliyevin tapşırıq və tövsiyələrinə müvafiq olaraq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının rəhbərləri bölgələrdə vətəndaşların qəbulunu davam etdirir, onların müraciət, şikayət və təkliflərinin araşdırılaraq həll olunması üçün konkret tədbirlər görürlər.
AzərTAc xəbər verir ki, tərtib olunmuş qrafikə əsasən rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Əli Abbasov noyabrın 21-də Kürdəmirdə bu rayonun sakinləri ilə yanaşı, Ucar, Göyçay, Ağdaş, Qəbələ, Mingəçevir və İsmayıllıdan olan vətəndaşları qəbul edib. Qəbulda nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinin iştirakı da təmin olunub. Habelə müraciətlərin operativ araşdırılması və həlli məqsədilə rayonların poçt şöbələrinin və telekommunikasiya qovşaqlarının rəhbərləri ilə videoəlaqə yaradılıb.
Qəbul zamanı vətəndaşlar əsasən işlə təmin olunmaq, bir sıra yerlərdə, xüsusən ucqar yaşayış məntəqələrində telefon rabitəsinin, habelə internet, poçt, televiziya və radio yayım xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması və digər məsələlərlə bağlı müraciətlər ediblər.
Müraciət edən hər bir vətəndaş diqqətlə dinlənilib. Qaldırılan məsələlərin əksəriyyəti yerindəcə həllini tapıb. Araşdırılmaya ehtiyac olan bəzi müraciətlər isə qeydiyyata götürülüb. Onların operativ həlli üçün nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinə konkret tapşırıqlar verilib. Məsələn, Kürdəmirin 18 kəndində telefon xidmətinin yaxşılaşdırılması, sürətli və keyfiyyətli internet xidməti üçün 35 kilometr məsafəyə fibrooptik kabel xəttinin çəkilməsi üçün lazımi tədbirlər görülməsi məqsədilə araşdırmalar aparılması qərara alınıb.
Qəbul zamanı nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olmayan məsələlərlə bağlı müraciətlər də olub. Bununla əlaqədar vətəndaşlarla ətraflı izahat işləri aparılıb. Həmin müraciətlər müvafiq strukturlara göndərilərək həll olunması üçün qeydiyyata alınıb.
Vətəndaşlar səmimi qəbula və yaradılan şəraitə görə razılıqlarını bildiriblər.
http://azertag.az/xeber/812304
AzərTAc xəbər verir ki, tərtib olunmuş qrafikə əsasən rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Əli Abbasov noyabrın 21-də Kürdəmirdə bu rayonun sakinləri ilə yanaşı, Ucar, Göyçay, Ağdaş, Qəbələ, Mingəçevir və İsmayıllıdan olan vətəndaşları qəbul edib. Qəbulda nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinin iştirakı da təmin olunub. Habelə müraciətlərin operativ araşdırılması və həlli məqsədilə rayonların poçt şöbələrinin və telekommunikasiya qovşaqlarının rəhbərləri ilə videoəlaqə yaradılıb.
Qəbul zamanı vətəndaşlar əsasən işlə təmin olunmaq, bir sıra yerlərdə, xüsusən ucqar yaşayış məntəqələrində telefon rabitəsinin, habelə internet, poçt, televiziya və radio yayım xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması və digər məsələlərlə bağlı müraciətlər ediblər.
Müraciət edən hər bir vətəndaş diqqətlə dinlənilib. Qaldırılan məsələlərin əksəriyyəti yerindəcə həllini tapıb. Araşdırılmaya ehtiyac olan bəzi müraciətlər isə qeydiyyata götürülüb. Onların operativ həlli üçün nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinə konkret tapşırıqlar verilib. Məsələn, Kürdəmirin 18 kəndində telefon xidmətinin yaxşılaşdırılması, sürətli və keyfiyyətli internet xidməti üçün 35 kilometr məsafəyə fibrooptik kabel xəttinin çəkilməsi üçün lazımi tədbirlər görülməsi məqsədilə araşdırmalar aparılması qərara alınıb.
Qəbul zamanı nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olmayan məsələlərlə bağlı müraciətlər də olub. Bununla əlaqədar vətəndaşlarla ətraflı izahat işləri aparılıb. Həmin müraciətlər müvafiq strukturlara göndərilərək həll olunması üçün qeydiyyata alınıb.
Vətəndaşlar səmimi qəbula və yaradılan şəraitə görə razılıqlarını bildiriblər.
http://azertag.az/xeber/812304
Rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Kürdəmirdə vətəndaşları qəbul edib VİDEO
21.11.2014 [15:15]
Kürdəmir, 21 noyabr, Adil Ağayev, AzərTAc
Prezident İlham Əliyevin tapşırıq və tövsiyələrinə müvafiq olaraq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının rəhbərləri bölgələrdə vətəndaşların qəbulunu davam etdirir, onların müraciət, şikayət və təkliflərinin araşdırılaraq həll olunması üçün konkret tədbirlər görürlər.
AzərTAc xəbər verir ki, tərtib olunmuş qrafikə əsasən rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Əli Abbasov noyabrın 21-də Kürdəmirdə bu rayonun sakinləri ilə yanaşı, Ucar, Göyçay, Ağdaş, Qəbələ, Mingəçevir və İsmayıllıdan olan vətəndaşları qəbul edib. Qəbulda nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinin iştirakı da təmin olunub. Habelə müraciətlərin operativ araşdırılması və həlli məqsədilə rayonların poçt şöbələrinin və telekommunikasiya qovşaqlarının rəhbərləri ilə videoəlaqə yaradılıb.
Qəbul zamanı vətəndaşlar əsasən işlə təmin olunmaq, bir sıra yerlərdə, xüsusən ucqar yaşayış məntəqələrində telefon rabitəsinin, habelə internet, poçt, televiziya və radio yayım xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması və digər məsələlərlə bağlı müraciətlər ediblər.
Müraciət edən hər bir vətəndaş diqqətlə dinlənilib. Qaldırılan məsələlərin əksəriyyəti yerindəcə həllini tapıb. Araşdırılmaya ehtiyac olan bəzi müraciətlər isə qeydiyyata götürülüb. Onların operativ həlli üçün nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinə konkret tapşırıqlar verilib. Məsələn, Kürdəmirin 18 kəndində telefon xidmətinin yaxşılaşdırılması, sürətli və keyfiyyətli internet xidməti üçün 35 kilometr məsafəyə fibrooptik kabel xəttinin çəkilməsi üçün lazımi tədbirlər görülməsi məqsədilə araşdırmalar aparılması qərara alınıb.
Qəbul zamanı nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olmayan məsələlərlə bağlı müraciətlər də olub. Bununla əlaqədar vətəndaşlarla ətraflı izahat işləri aparılıb. Həmin müraciətlər müvafiq strukturlara göndərilərək həll olunması üçün qeydiyyata alınıb.
Vətəndaşlar səmimi qəbula və yaradılan şəraitə görə razılıqlarını bildiriblər.
http://azertag.az/xeber/812304
21.11.2014 [15:15]
Kürdəmir, 21 noyabr, Adil Ağayev, AzərTAc
Prezident İlham Əliyevin tapşırıq və tövsiyələrinə müvafiq olaraq mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının rəhbərləri bölgələrdə vətəndaşların qəbulunu davam etdirir, onların müraciət, şikayət və təkliflərinin araşdırılaraq həll olunması üçün konkret tədbirlər görürlər.
AzərTAc xəbər verir ki, tərtib olunmuş qrafikə əsasən rabitə və yüksək texnologiyalar naziri Əli Abbasov noyabrın 21-də Kürdəmirdə bu rayonun sakinləri ilə yanaşı, Ucar, Göyçay, Ağdaş, Qəbələ, Mingəçevir və İsmayıllıdan olan vətəndaşları qəbul edib. Qəbulda nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinin iştirakı da təmin olunub. Habelə müraciətlərin operativ araşdırılması və həlli məqsədilə rayonların poçt şöbələrinin və telekommunikasiya qovşaqlarının rəhbərləri ilə videoəlaqə yaradılıb.
Qəbul zamanı vətəndaşlar əsasən işlə təmin olunmaq, bir sıra yerlərdə, xüsusən ucqar yaşayış məntəqələrində telefon rabitəsinin, habelə internet, poçt, televiziya və radio yayım xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması və digər məsələlərlə bağlı müraciətlər ediblər.
Müraciət edən hər bir vətəndaş diqqətlə dinlənilib. Qaldırılan məsələlərin əksəriyyəti yerindəcə həllini tapıb. Araşdırılmaya ehtiyac olan bəzi müraciətlər isə qeydiyyata götürülüb. Onların operativ həlli üçün nazirliyin müvafiq struktur rəhbərlərinə konkret tapşırıqlar verilib. Məsələn, Kürdəmirin 18 kəndində telefon xidmətinin yaxşılaşdırılması, sürətli və keyfiyyətli internet xidməti üçün 35 kilometr məsafəyə fibrooptik kabel xəttinin çəkilməsi üçün lazımi tədbirlər görülməsi məqsədilə araşdırmalar aparılması qərara alınıb.
Qəbul zamanı nazirliyin səlahiyyətlərinə aid olmayan məsələlərlə bağlı müraciətlər də olub. Bununla əlaqədar vətəndaşlarla ətraflı izahat işləri aparılıb. Həmin müraciətlər müvafiq strukturlara göndərilərək həll olunması üçün qeydiyyata alınıb.
Vətəndaşlar səmimi qəbula və yaradılan şəraitə görə razılıqlarını bildiriblər.
http://azertag.az/xeber/812304
Baxış sayı: 1050
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Nazir xaricdə təhsil alan tələbələrlə görüşüb
- Türkiyə ilə Azərbaycan arasında İKT sahəsində əməkdaşlığın inkişaf perspektivləri müzakirə olunmuşdur
- “İCANN”-ın növbəti konfransında Azərbaycan da iştirak edəcək
- Fikrət ƏLİYEV: “RİTN-in təşkilatçılığı ilə Türkiyədə keçirilən konfrans böyük marağa səbəb oldu”
- Nazir Əli Abbasov Türkmənistanın ölkəmizdəki səfiri ilə görüşüb
- ABŞ-ın Kaliforniya Senatının nümayəndələri RİTN-də olub
- Nazir Argentinanın elm, texnologiya və produktiv innovasiya naziri ilə görüşmüşdür
- Nazir Britaniya səfiri ilə görüşüb
- RİTN-də İsrailin rabitə naziri ilə görüş keçirilmişdir
- Nazir Avstriya nümayəndə heyəti ilə görüşmüşdür
- BMT-nin Avropa İttifaqı Komissiyası Azərbaycanda yeni layihələr həyata keçirəcək
- İKT sektorunda Rumıniya ilə əməkdaşlıq əlaqələri genişləndiriləcək
- İraq şirkətləri Azərbaycan iKT sektoruna sərmayə qoymağa maraqlıdır
- Gələn il İordaniya-Azərbaycan İKT işçi qrupunun iclası keçiriləcək
- Nazir “COMSTECH”-in sədri ilə görüşmüşdür